Středa , 12. 03. 2025

Řehoř

Energy Earphones Neckband 3 – vysoký komfort a bohatý zvuk

02. 02. 2019

02. 02. 2019

Společnost Energy Sistem, španělská značka audio elektroniky kladoucí důraz na originalitu a design, uvádí na trh svá první bezdrátová sluchátka v in-ear provedení s nastavitelným krčním límcem, který se automaticky přizpůsobí tvaru šíje a zajistí tak maximální komfort při nošení.

Sluchátka Energy Earphones Neckband 3 jsou vybavena dvěma 9mm reproduktory s citlivostí 97dB, poskytujícími kvalitní a bohatý zvuk. Speciální ergonomické provedení v kombinaci s nízkou hmotností o pouhých 31 gramů nabízí vysoké pohodlí při jakékoli aktivitě. Každé ze sluchátek je navíc vybaveno magnetem, který zabraňuje jejich vzájemnému zamotání v době, kdy je uživatel zrovna nepoužívá. Zařízení je dostupné ve třech barevných variantách – černá, modrá a zlato-růžová.

Energy Earphones Neckband 3 lze spárovat se zdrojem hudby bezdrátově díky technologii Bluetooth 4.2 Snadné ovládání zajišťuje řada tlačítek umístěných přímo na zařízení. Jejich prostřednictvím lze volit hlasitost, měnit přehrávané skladby a společně se zabudovaným mikrofonem také vyřizovat telefonické hovory. Součástí sluchátek je i vestavěná baterie, která zajišťuje poslech hudby po dobu až 10 hodin.

Sluchátka Energy Earphones Neckband 3 jsou kompatibilní se zařízeními s operačními systémy Android, Windows a iOS a pokrývá je nadstandardní tříletá záruka. Doporučená koncová cena činí 1 090 Kč s DPH.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Po odolném reproduktoru, který jsem pořádně potrápil, si dnes představíme další kousek, který sice autem přejíždět nehodláme, ale pod vodu se koukne – nabízí krytí IPx7. Zaujmout chce jinými zbraněmi – kvalitním prostorovým zvukem, dobrými basy, výkonem 12 W a výdrží akumulátoru přes 7 hodin.
Jak může malá firma zvládnout rychlý růst a zároveň udržet vysokou kvalitu služeb? Pavel, majitel obchodu s designovým nábytkem, našel řešení v nástroji ChatGPT. Tento AI systém mu pomohl automatizovat komunikaci se zákazníky, zefektivnit marketing a úspěšně expandovat na zahraniční trhy. Pavel tak nejen zvládl nápor objednávek, ale také posunul své podnikání na novou úroveň, díky čemuž se mohl soustředit na to, co dělá nejlépe – design nábytku.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek