Úterý , 19. 11. 2024

Alžběta

Nesnězeno díky spolupráci s DoDo bezplatně dodá jídlo potřebným

02. 04. 2020

02. 04. 2020

Logistický startup DoDo, který před několika dny spustil platformu #DoDobrovolník pro nábor a koordinaci dobrovolníků, prohlubuje spolupráci s iniciativou Nesnězeno. Díky Nesnězeno mohou nově lidé skrze aplikaci nakupovat jídlo pro potřebné a dobrovolníci DoDo se zdarma postarají o jeho rozvoz.

Nesnězeno je oblíbenou službou, díky které mohou restaurace za zvýhodněné ceny nabízet jídlo, jež jim daný den „přebývá“. Uživatelé mají naopak možnost jídlo zachránit před zbytečným vyhozením a koupit si kvalitní pokrmy za zvýhodněnou cenu. V nastalé situaci ovšem Nesnězeno svou činnost rozšířilo. Služba se vzdala svých provizí a zaměřila se na celkovou pomoc restauračním zařízením s distribucí jídla, které aktuálně není možné konzumovat přímo v provozovnách.

Do společného podniku se s Nesnězeno pouští logistický startup DoDo, který před několika dny spustil logistickou platformu pro dobrovolníky #DoDobrovolník. Díky té startup zajišťuje bezplatný rozvoz charitativního či potřebného zboží včetně zdravotnického materiálu, nákupů či právě hotových jídel. DoDo tak logisticky pomáhá organizacím a občanským iniciativám s tím, co jim působilo největší problémy – dostat pomoc až k ohroženým skupinám, které ji nejvíce potřebují.

Uživatelé aplikace Nesnězeno mají nově možnost za cenu sto korun pořídit jídlo a následně vybrat, komu chtějí pokrm ze zapojených restaurací darova, přičemž vybírat mohou mezi zdravotníky, seniory a lidmi bez domova. Možné je darovat neomezené množství jídel, přičemž každé jídlo či patravinový balíček stojí stokorunu. „Vždy, když se nám nastřádá dostatečný počet, zavoláme do vybrané restaurace, ať navaří jídlo. Obsah konkrétního balíčku pro konkrétní subjekty konzultujeme vždy s koordinátory, podle toho, co kde zrovna chtějí a potřebují,“ popisuje mechaniku procesu Michaela Gregorová z Nesnězeno.cz.

Jakmile je jídlo připravené, dobrovolníci služby DoDo jej v restauraci vyzvednou a zavezou na příslušné místo, kde v rukavicích a s rouškou předají. Díky zapojení startupu DoDo je tak služba Nesnězeno schopna restauracím i potřebným nabídnout zcela bezplatný rozvoz bez další ekonomické zátěže či operativy. DoDo vyniká schopností efektivně koordinovat rozvážky zboží po městě a díky pokročilému systému pro plánování je startup schopen koordinovat i právě kurýry z řad dobrovolníků.

Partnerství DoDo a Nesnězeno ale nespočívá jen v bezplatném rozvozu jídla potřebným. DoDo pro Nesnězeno zajišťuje i rozvoz běžného jídla ke klasickým zákazníkům. Obě firmy tak chtějí zajistit odbyt pro strádající restaurace a zároveň lidem umožnit snadno a bezpečně se stravovat, bez toho, aby museli zbytečně vycházet ven.

„Vzbuzuje ve mě velkou naději, jak rychle byli mnozí schopni zareagovat a přijít během pár dnů se službou, která může lidem reálně pomáhat. Nesnězeno je jedním z takových projektů. V DoDo jsme rádi, že můžeme zajistit, aby se jídla koupená skrze aplikaci dostala až k potřebným, kterým pomohou. Velkou výhodou projektu #DoDobrovolník je, že je velmi snadno škálovatelný. Na straně kurýrů i dodavatelů se do něj může okamžitě zapojit prakticky kdokoli, protože my mu poskytneme vše – infrastrukturu, koordinaci i dopravní prostředek,“ popisuje projekt Michal Menšík, CEO startupu DoDo.

Dobrovolníci i dodavatelé potřebného jídla, zboží či materiálu se mohou do projektu hlásit skrze portál https://dodobrovolnik.cz/. O zapojení zájemců se postará koordinátor ze startupu DoDo a dobrovolníkům bude následně poskytnut potřebný zácvik, přístup do aplikace pro kurýry i potřebné ochranné prostředky.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Od té doby, co se mainstreamové smartphony zbavily konektoru pro sluchátka, někteří nemohou přestat myslet na to, jak skvělé by bylo, kdyby jej nahradili druhým portem USB-C. Některé nové handheldy, jako je ASUS ROG Ally X, byly upgradovány na dva porty USB-C a telefony by měly následovat. Představíme si hlavní důvody, proč by telefony měly mít dva USB-C porty.
Testovaný reproduktor míří do vašich domovů spíše než na cesty, venkovní párty či grilovačky, které Češi milují. Výrobce to naznačuje názvem, který nás nenechá na pochybách, že nejde o klasický přenosný reproduktor, který budete denně s sebou nosit na hřiště, byť mobility se zcela vzdát nechce. Výkon 20 W již zavdává na kvalitní zážitek z (mobilní) domácí hudby.
Elektronické obchodování umožnilo kupujícím nakupovat z pohodlí domova, ale když nevíte, od koho kupujete, může být online nakupování riskantní. Často však můžete zaznamenat znaky, které odlišují podvodného prodejce od autentického. Pojďme prozkoumat některé z těchto znamení.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek