Pondělí , 18. 11. 2024

Romana

TZ: UPC DTH představuje službu freeSAT

18. 09. 2011

18. 09. 2011



Praha – Společnost UPC DTH s.à.r.l., zavedený poskytovatel satelitní televize, který působí v Čechách a na Slovensku již 11 let, představuje v obou zemích novou službu freeSAT, která přináší zcela nový přístup k zákazníkům a flexibilní možnosti sledování satelitní televize. Nyní můžete sledovat satelitní televizi bez měsíčních poplatků! Cílem změny názvu a loga je snadnější odlišení produktů UPC DTH od ostatních poskytovatelů satelitní televize a zdůraznění našeho nového a flexibilního produktového řešení.

 

Nový produkt freeSAT přináší zákazníkům více možností a širší nabídku kanálů. Změny se týkají zejména značné úspory v oblasti vstupních nákladů, kdy u některých balíčků zákazník neplatí instalaci zařízení, pronájem set-top boxu a především je mu zdarma poskytnuta přístupová karta. Nově v případě produktu freeSAT karta za ni klienti nemusí platit měsíční poplatky. Jedinými náklady tak zůstávají aktivační poplatek, který je hrazen jednorázově, a roční administrativní poplatek.

 

Nový přístup k poskytování satelitního vysílání vysvětluje Managing Director UPC DTH s.à.r.l., Magnus Ternsjö: „Snažíme se našim klientům vyjít vstříc ve všech oblastech a chceme uspokojit jejich poptávku po produktu se zajímavým domácím a mezinárodním obsahem bez měsíčních poplatků. Také bych rád zdůraznil naši kvalitní péči o zákazníky a atraktivní ceny. Nové logo v sobě snoubí veškeré znaky kvality známé u naší předchozí značky UPC Direct, ale hlavní sdělení je jasné – nyní je možné získat skvělý zážitek ze sledování televize bez měsíčních poplatků, stejně jako další doplňkové služby.”

 

Náklady na freeSAT kartu jsou po dobu prvních 3 let reálně nižší než v případě konkurence. Pokud se zákazník rozhodne změnit svůj produktový balíček, nemusí už kontaktovat obchodního zástupce a není třeba provádět úpravy ve smlouvě. Nyní postačí, když zatelefonuje do zákaznického centra nebo zadá svůj požadavek prostřednictvím webové stránky (www.freesattv.tv). Důležité je také upozornit na to, že ceny vyšších programových balíčků jsou pro držitele freeSAT karty nižší než současné ceny u všech ostatních poskytovatelů satelitního vysílání (údaj podle cen na trhu k 1. září 2011).

 

Služba freeSAT je také unikátní z hlediska programové nabídky (u balíčků freeSAT medium nebo freeSAT plus) – v současné době na českém trhu neexistuje satelitní poskytovatel, který by nabízel širší skladbu programových kanálů. Zákazník rovněž není vázán místem pobytu, služba je přístupná na celém území České republiky a uživatel si tak může vychutnat kvalitu bez kompromisů a v digitální kvalitě zkrátka kdekoliv a kdykoliv.

 

O tom, že produkty a služby UPC Direct mají sloužit k absolutní zábavě bez technických zádrhelů, není pochyb. Pokud však zákazník na nějaké komplikace narazí, může se obrátit na zákaznické centrum buď telefonicky, nebo prostřednictvím webové stránky, a vyřešit tak všechny problémy rychle a spolehlivě. “Disponujeme precizním centrem zákaznické podpory, které bylo nedávno oceněno za vynikající kvalitu služeb v soutěži Contact Center World Awards. Jsme přesvědčeni, že našim klientům poskytujeme prvotřídní zákaznickou podporu a přinášíme do Česka novou úroveň péče o zákazníky, v souladu se strategií UPC DTH,” říká Tunde Hubina, Costumer Care Director.

 

Nová FreeSAT karta jednoduše přináší skvělou zábavu a nabízí spoustu zajímavého televizního obsahu bez měsíčních poplatků s možností výhodných a snadných zlepšení.

 

UPC DTH

Společnost UPC DTH S.à.r.l. je poskytovatel vysoce kvalitních satelitních televizních služeb v Maďarsku, České republice, na Slovensku a v Rumunsku. Sídlí v evropském hlavním městě satelitních služeb Lucemburku. Služba Direct-To-Home (DTH), na maďarském trhu známá pod názvem UPC Direct, má více než 560 000 zákazníků (ke dni 30. června 2011). Společnost UPC DTH S.à.r.l. nabízí svým zákazníkům více programů, včetně programu Travel, lepší obsah a vynikající kvalitu signálu a také pořady v rozlišení high-definition s krystalicky jasným obrazem. Společnost UPC DTH S.à.r.l. je součástí UPC Broadband (UPC), která je evropskou divizí společnosti Liberty Global, Inc., celosvětově vedoucího mezinárodního provozovatele kabelových sítí. UPC poskytuje televizní, širokopásmové internetové a telefonní služby přibližně 18 milionům zákazníků ve 14 evropských zemích.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Na novinku v portfoliu Verbatim jsme vás upozornili, nehonosí se žádnými armádními standardy, díky kompozitnímu matriálu KyronMAX má vydržet opravdu hodně drsné zacházení a ochránit data na flash disku. Je tomu tak? Pojďme na to.
Těsně před Vánoci přinášíme srovnávací test čtyř malých bezdrátových reproduktorů, které se jistě ocitnou v hledáčku nejednoho „ježíška”: novinku Energy Music Box 1+ Pear, léty ověřený Lamax Sphere SP-1, nedávno zlevněný Niceboy Raze Mini a základní model Sony SRS-XB01. Který bychom doporučili?

Spousty souborů, videa, obrázky a hudba se závratnou rychlostí rozrůstají, a už ani nevíme, kam s nimi. Než bude vše přístupné a dostupné online ještě chvíli potrvá, a tak se v mezičase můžeme upírat jedině k pevným diskům. A pokud to má mít řád a efekt, chce to síťové úložiště NAS.

V oblasti digitálních A/V propojení dochází pořád k dramatickému vývoji. Objevují se nové standardy, typu DisplayPort, ale také dochází k vývoji těch dosavadních. DVI-I, DVI-D, HDMI verze 1.2 a 1.3, různá kabeláž a konektory. Pokusíme se v tom udělat trochu jasno v následujícím přehledu.

Naos znamená posvátnou schránu pro sochy bohů. Co tím chce asi Lamax říci? Má přidomek evokovat nečekané schopnosti novinky? Modelové číslo X7.1 naopak naznačuje dílčí evoluci předchozí X7 Mira. Jak zní tedy odpověď? Nepůjde jen o evoluci, zjistíte záhy, protože přibylo nejen funkcí, ale též vybavení včetně dálkového ovladače a mnoho dalšího. Čekejme více, než byste tipovali, není to jen o dálkovém ovladači.
Uživatelé na Twitteru/X zjistili, že po šesti letech se při výběru emoji pistole nyní zobrazuje obrázek zbraně místo vodní pistole. Existence konkrétních emotikonů závisí spíše na konsorciu Unicode a jeho každoročních rozhodnutích než na konkrétních firmách, jako je Apple, Google nebo Twitter. Každá společnost si vytváří svůj vlastní grafický design a nyní to X prokázala tím, že jde proti průmyslově uznávaným standardům.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek