Sobota , 21. 12. 2024

Natálie

XPG představuje na veletrhu CES 2020 sestavu prototypů PCIe SSD disků čtvrté generace

10. 01. 2020

10. 01. 2020

Společnost ADATA Technology, přední výrobce vysoce výkonných DRAM modulů a produktů využívajících NAND Flash, v současné době vystavuje na veletrhu CES 2020 prototypy nových PCIe SSD disků čtvrté generace. Výstava společnosti ADATA probíhá v resortu Venetian Las Vegas, Titian 2206, od 7. do 10. ledna. Tři prototypy SSD disků, známé jako projekty SAGE, INDIGO a PEARL, jasně dokazují odhodlání značky XPG nabídnout kompletní řadu SSD nové generace, které by dokázaly uspokojit náročné potřeby i rozpočty různých spotřebitelů a segmentů.

Tyto SSD se vyznačují neuvěřitelným výkonem, kdy dosahují rychlosti čtení až 7000 MB za sekundu a rychlosti zápisu až 6 000 MB za sekundu. Podporují také NVMe 1.4 a nejnovější platformu společnosti AMD, což z nich děla ideální disky pro hráče her, tvůrce a 5G aplikace. A co víc, tyto SSD jsou vyráběny pomocí nejmodernějších nanolitografických technologií, jež umožňující vyrábět energeticky účinnější SSD, které generují méně tepla. Značka XPG se chystá svou novou sestavu PCIe SSD disků čtvrté generace uvést na trh v první polovině roku 2020.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Čína plánuje do roku 2025 velký technologický krok ke konkurenčnímu Neuralinku Elona Muska Čínské ministerstvo průmyslu a informačních technologií (MIIT) představilo své ambiciózní plány na vývoj mozko-počítačových produktů do roku 2025. MIIT nedávno zveřejnilo komplexní politický dokument, v němž nastiňuje svůj závazek učinit převratné kroky v oblasti špičkových technologií.
Dalším z videí z rozbalování budou multiplatformní sluchátka, která můžete používat s konzolemi PS4, Xbox One, Nintendo Switch, stolním počítačem a také nejnovějšími notebooky i telefony, od polské herní značky Genesis (založené roku 2013). Nabízí tkaninou chráněný audio kabel, zásuvný mikrofon a masivní náušníky, slibující dobrý zvuk...
Pro mnoho lidí neexistuje nic horšího, než když musí trávit nekonečné chvíle čekáním až skončí reklamy na YouTube. Když se poprvé objevila možnost předplatného bez reklam, pro řadu lidí to byla spása. Je ale neuvěřitelné, kolik lidé je ochotných platit za to, aby se nemuseli s reklamami trápit. YouTube dosáhl tento měsíc důležitého milníku pro své úrovně placené hudby a videa, když celosvětově překonal hranici 100 milionů odběratelů.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek