Pondělí , 18. 11. 2024

Romana

Vánoce přicházejí, Microsoft naděluje

03. 12. 2013

03. 12. 2013

Společnost rozběhla Student Advantage program, který umožňuje studentům přístup k Office 365 skoro zdarma.

Microsoft již v říjnu oznámil akci, která se rozběhla až nyní a je otevřena celkem pro 35 000 škol na celém světě. Celé to má pouze maličký háček, placení zaměstnanci těchto institucí musejí využívat Office 365 ProPlus nebo Office Professional Plus. Studenti pak mohou získat přístup k Office 365 ProPlus zdarma, za který by jinak zaplatili 12 USD měsíčně (asi 243 Kč; v Česku zaplatí vyskokoškoláci za studentskou licenci 41,65 Kč). Více informací bychom měli najít na webu office.microsoft.com/education, který ale momentálně nefuguje.

Jeden z argumentů, proč užívat MS Office, dává sám Microsoft na svém blogu. Studie IDC dle něj tvrdí, že na třetím místě v žebříčku schopností, které zaměstnavatelé vyžadují, je právě znalost MS Office. Navíc se jmenovitě PowerPoint a Word ocitají na 11., resp. 13. místě. Znalost kancelářského balíku redmondského giganta prý firmy vyžadují 5krát častěji, než u jiných nástrojů. Dokonce ani v Googlu se bez ní neobejdete.

Zdroj: Office News, The Next Web, Engadged

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Polská značka nás nedávno vcelku překvapila sluchátky Argon 600, a proto jsme se již bez větších předsudků pustili i do testování herní myši Krypton 550. Produktoví specialisté si evidentně libují v chemických názvech vzácných plynů, nemyslíte? Jak tedy zvládají navrhnout herní myš?
Jako má Renault svoji Dacii, podobně má Lamax značku BML (sdílí stejného majitele) - tedy produkt, který vždy bude o něco levnější za cenu kompromisů. U akčních kamer to dříve fungovalo, i když BML již dlouho nevyrukovalo s ničím novým. Proč by tomu mělo být jinak u reproduktorů? Říkám si. Rovnou kupuji nový reproduktor BML S6, nechce se mi totiž čekat. A lidi na srovnávači cen jej chválí...
Vinylové desky (LP) se v posledních letech dokázaly vrátit na výsluní a jejich prodeje rostou. I malé dítě dnes stále ví, jak gramofonová deska vypadá. S audiokazetami či „cédéčky“ to ale, alespoň zatím, na podobný comeback nevypadá. To však nebrání tomu na tyto hudební nosiče alespoň zavzpomínat.
Niceboy roste. Firma, která se v nedávné době přihlásila ke sponzoringu české fotbalové reprezentace, nemůže mít malé cíle. Již drahnou dobu Niceboy nevyhledávám jen skrze reproduktory a sluchátka, svůj nabízený sortiment značně rozšiřuje. Jako téměř nesportovec, jsem se podíval na základní fitness náramek X-fit ACTIVE. Ale až tak základní mi nepřipadá.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek