Neděle , 17. 11. 2024

Mahulena

Web X vrací emotikony z vodní pistole na realistickou zbraň

Uživatelé na Twitteru/X zjistili, že po šesti letech se při výběru emoji pistole nyní zobrazuje obrázek zbraně místo vodní pistole. Existence konkrétních emotikonů závisí spíše na konsorciu Unicode a jeho každoročních rozhodnutích než na konkrétních firmách, jako je Apple, Google nebo Twitter. Každá společnost si vytváří svůj vlastní grafický design a nyní to X prokázala tím, že jde proti průmyslově uznávaným standardům.

22. 08. 2024

22. 08. 2024

Pod emotikonem „pistole“ očekávejte střenou zbraň

Podle Emojipedia Twitter/X aktualizoval svůj design emoji pro slovo „pistole“ a vytvořil z něj obrázek střelné zbraně. Zdá se, že pistole se stala oficiálním emotikonem kolem roku 2010 a Emojipedia má graf ukazující její design od roku 2013 dále. Původně každá firma zobrazovala emotikony jako střelnou zbraň, kromě Microsoftu, který ji navrhl jako paprskovou zbraň ve stylu Buck Rogers.

V roce 2016 ji ale Apple změnil ze střelné zbraně na vodní pistoli. Nebyla to jediná změna emodži související se střelnou zbraní , kterou tehdy provedla.

Do roku 2018 se s Applem dohodly Google, Microsoft, Samsung, Facebook a Twitter. Každý emotikon pistole byl jiný, ale každý byl obrazem vodní pistole.

Twitter změnu neoznámil a vzhledem k tomu, jak je vzhled emotikonů ovládán jednotlivými platformami, staré emotikony vodní pistole se stále objevují v aplikaci iOS Twitter. Ale přidáním přes prohlížeč získá nový design zbraně.

Údajně se nový design začal zavádět v aktualizaci Twitter/X dne 18. července 2024. V červenci 2023 společnost přepracovala emotikony, včetně „Prosebné tváře“, ale zdá se, že jde o první záměrnou revizi zpět na předchozí designový nápad.

Samostatně konsorcium Unicode zvažovalo návrhy na nové emotikony. Pokud projdou, budou obvykle přidány do zařízení Apple během několika měsíců.

Obrázek v článku: Emojipedia

MOHLO BY SE VÁM HODIT

Google se vzdává plánu Chrome zbavit se souborů cookie třetích stran

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Spousty souborů, videa, obrázky a hudba se závratnou rychlostí rozrůstají, a už ani nevíme, kam s nimi. Než bude vše přístupné a dostupné online ještě chvíli potrvá, a tak se v mezičase můžeme upírat jedině k pevným diskům. A pokud to má mít řád a efekt, chce to síťové úložiště NAS.

Jako má Renault svoji Dacii, podobně má Lamax značku BML (sdílí stejného majitele) - tedy produkt, který vždy bude o něco levnější za cenu kompromisů. U akčních kamer to dříve fungovalo, i když BML již dlouho nevyrukovalo s ničím novým. Proč by tomu mělo být jinak u reproduktorů? Říkám si. Rovnou kupuji nový reproduktor BML S6, nechce se mi totiž čekat. A lidi na srovnávači cen jej chválí...
Plánování společenských událostí, veletrhů nebo prodejních akcí může být náročný úkol. Každý organizátor hledá ten správný prvek, který udělá z události nezapomenutelný zážitek. Přenosné party stany, známé také jako reklamní nebo prodejní stánky, jsou tímto prvkem, který přidává do každé akce nádech jedinečnosti a pohodlí.

Nepřehlédněte

Druhá, resp. třetí, herní sluchátka od polské značky Genesis, udělají pod stromečkem radost. Už jenom ta velikost krabice… Dítě pak místo bot vybalí sluchátka a to jej jistě potěší. Znalci komedie Pelíšky si jistě vzpomenou na obdobnou scénu. Nicméně nic zde není samoúčelné, krabice skrývá haldu příslušenství a Neon 750 působí opravdu monstrózním dojmem.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek