Pátek , 15. 11. 2024

Leopold

Web X vrací emotikony z vodní pistole na realistickou zbraň

Uživatelé na Twitteru/X zjistili, že po šesti letech se při výběru emoji pistole nyní zobrazuje obrázek zbraně místo vodní pistole. Existence konkrétních emotikonů závisí spíše na konsorciu Unicode a jeho každoročních rozhodnutích než na konkrétních firmách, jako je Apple, Google nebo Twitter. Každá společnost si vytváří svůj vlastní grafický design a nyní to X prokázala tím, že jde proti průmyslově uznávaným standardům.

22. 08. 2024

22. 08. 2024

Pod emotikonem „pistole“ očekávejte střenou zbraň

Podle Emojipedia Twitter/X aktualizoval svůj design emoji pro slovo „pistole“ a vytvořil z něj obrázek střelné zbraně. Zdá se, že pistole se stala oficiálním emotikonem kolem roku 2010 a Emojipedia má graf ukazující její design od roku 2013 dále. Původně každá firma zobrazovala emotikony jako střelnou zbraň, kromě Microsoftu, který ji navrhl jako paprskovou zbraň ve stylu Buck Rogers.

V roce 2016 ji ale Apple změnil ze střelné zbraně na vodní pistoli. Nebyla to jediná změna emodži související se střelnou zbraní , kterou tehdy provedla.

Do roku 2018 se s Applem dohodly Google, Microsoft, Samsung, Facebook a Twitter. Každý emotikon pistole byl jiný, ale každý byl obrazem vodní pistole.

Twitter změnu neoznámil a vzhledem k tomu, jak je vzhled emotikonů ovládán jednotlivými platformami, staré emotikony vodní pistole se stále objevují v aplikaci iOS Twitter. Ale přidáním přes prohlížeč získá nový design zbraně.

Údajně se nový design začal zavádět v aktualizaci Twitter/X dne 18. července 2024. V červenci 2023 společnost přepracovala emotikony, včetně „Prosebné tváře“, ale zdá se, že jde o první záměrnou revizi zpět na předchozí designový nápad.

Samostatně konsorcium Unicode zvažovalo návrhy na nové emotikony. Pokud projdou, budou obvykle přidány do zařízení Apple během několika měsíců.

Obrázek v článku: Emojipedia

MOHLO BY SE VÁM HODIT

Google se vzdává plánu Chrome zbavit se souborů cookie třetích stran

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Niceboy roste. Firma, která se v nedávné době přihlásila ke sponzoringu české fotbalové reprezentace, nemůže mít malé cíle. Již drahnou dobu Niceboy nevyhledávám jen skrze reproduktory a sluchátka, svůj nabízený sortiment značně rozšiřuje. Jako téměř nesportovec, jsem se podíval na základní fitness náramek X-fit ACTIVE. Ale až tak základní mi nepřipadá.
Test powerbanky jsme vám dlouho nenabídli, při tom se rychle píší a práce s tím taky není tolik. :o) Ale vážně. Naposledy to byla snad odolná AData D16750 (resp. D8000L), kde jsme se více zaměřili na pokusy ji zničit. Slouží stále. Dnes tu máme obyčejnou za to kapacitně obrovskou P20100 za přijatelnou cenu. A to není jediný parametr, ve kterém předčila nezničitelného sourozence...

Tradiční americká firma Motorola se v roce 2011 rozdělila na dvě části. Divizi, která má na starost vývoj a výrobu mobilních zařízení (Motorola Mobility) v roce 2014 koupila firma Lenovo. Nyní, po cca 2 letech reorganizace, přichází na český trh značka Moto.

Postavili jsme proti sobě lehká, otevřená, na uších ležící sluchátka vhodná na doma i na použití venku. Konkrétně druhou generaci legendárních Sennheiser – PX100 II a zajímavý produkt švédského výrobce V-Jays. Již nyní prozraďme, že tak dramatický duel jsme tu dlouho neměli. Rozdíly jsou propastné. A to na obou stranách…

Nepřehlédněte

Dnešní test se zaměří na dvě akční kamery Lamax a BML od českých značek, které své produkty navrhují samy s výrobou v Číně. Pokud jde o parametry, výbavu i samotný hardware, vcelku se podobají. Proto jsme je postavili tak říkajíc do ringu v jednom článku. Kdo si vedl lépe?

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek