Pátek , 31. 01. 2025

Marika

YouTube používá umělou inteligenci, aby pomohlo uživatelům přeskakovat nudné části videí

09. 05. 2024

09. 05. 2024

Místo toho, abyste seděli u nudných částí videa, prostě „skočte dopředu“. To je myšlenka nejnovější experimentální funkce YouTube Premium, která vám pomocí umělé inteligence pomůže přeskočit nejčastěji přeskakované části videí. Před dvěma lety začal YouTube na své platformě upozorňovat na sekce videí „Nejčastěji přehrávané“. Ale funkce Most Replayed vám ukáže pouze ty nejlepší části videa – nepomůže vám přeskočit nudný obsah, jako jsou sponzorované segmenty nebo nevtipné osobní anekdoty.

Konec nudy u videí

Experimentální funkce „Jump Ahead“ řeší tyto nepříjemnosti. Po dvojitém klepnutí na video pro přeskočení o několik sekund dopředu se YouTube zeptá, zda chcete „Přeskočit vpřed“. Pokud tak učiníte, dostanete se na „další nejlepší část“ videa, kterou určí umělá inteligence a zvyky ostatních uživatelů. Pokud spousta uživatelů přeskočí sponzorovaný segment videa, Jump Ahead by vás měl povzbudit, abyste udělali totéž. Pravděpodobně to bude fungovat nejlépe u videí, která mají spoustu zhlédnutí.

Jump Ahead se objevil jako raná ukázka před dvěma měsíci. Nyní je k dispozici všem předplatitelům YouTube Premium v USA, i když tato funkce funguje pouze na Androidu a vyžaduje přihlášení. Způsobilí uživatelé mohou Jump Ahead otestovat poté, co navštíví stránku youtube.com/new a přihlásí se k experimentálním funkcím. Případně zadejte nastavení účtu YouTube v systému Android a vyberte možnost Vyzkoušet nové experimentální funkce.

Pro testování je k dispozici také několik dalších experimentálních funkcí, včetně chatbota AI, který odpovídá na otázky týkající se videí. Uživatelé, kteří testují experimentální funkce YouTube, mohou být požádáni o vyplnění průzkumu výměnou za tajemnou dárkovou kartu (nespecifikovaná karta, nespecifikovaná hodnota). Některá rozšíření prohlížeče, jako je SponsorBlock, poskytují funkce podobné jako Jump Ahead, ale nevyžadují předplatné YouTube Premium.

Testovací období pro nástroj Jump Ahead YouTube končí 1. června. Pokud se uživatelům tato funkce líbí, může se stát základem služby YouTube Premium. Samozřejmě existuje nenulová šance, že tato funkce bude opuštěna nebo prozkoumána během dodatečného testovacího období.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Německý výrobce Rollei se primárně zaměřuje produkci akčních kamer, stativů a vybavení pro fotografy. My jsme měli možnost otestovat jednu ze tří nabízených autokamer, a sice model DVR-318, kterou pořídíte ve značkovém eshopu za 3 490 Kč, čímž se stává vlajkovou lodí (do auta) firmy v této kategorii.
Poměrně dlouhou dobu jsem neměl možnost vzít do rukou telefon z jiné země původu, než asijské. Až nyní jsem dostal možnost podívat se na smartphone od polského výrobce myPhone. Ten zatím zcela neprorazil (alespoň na tuzemském trhu), nicméně vyrazil do boje s nejlevnějším smartphonem na trhu – myPhone 6 FUN Lite. Telefon se dá pořídit za doporučených 1 490 Kč, nebo levněji. Otázka zní, co za oněch 15 stovek dostaneme?
Tisk na barevných inkoustových tiskárnách už dávno nemusí patřit k těm nejdražším. Naopak, díky nádržím na inkoust, který se jednou za čas jednoduše dotankuje, jde o tisk velmi levný. Srovnatelný s tiskem laserovým. Jak si vedla v našem testu tiskárna Epson L3060? A zmíníme se i o konkurenční rivalce Brother DCP-T500W.

Na trhu s příslušenstvím pro videokamery a fotoaparáty Sony, se objevil kabelový ovladač od čínské firmy JJC, která má ve svém portfoliu velké množství příslušenství v oboru pořizování záběrů, ať již statických či pohyblivých.

Postavili jsme proti sobě lehká, otevřená, na uších ležící sluchátka vhodná na doma i na použití venku. Konkrétně druhou generaci legendárních Sennheiser – PX100 II a zajímavý produkt švédského výrobce V-Jays. Již nyní prozraďme, že tak dramatický duel jsme tu dlouho neměli. Rozdíly jsou propastné. A to na obou stranách…
Testovaný reproduktor míří do vašich domovů spíše než na cesty, venkovní párty či grilovačky, které Češi milují. Výrobce to naznačuje názvem, který nás nenechá na pochybách, že nejde o klasický přenosný reproduktor, který budete denně s sebou nosit na hřiště, byť mobility se zcela vzdát nechce. Výkon 20 W již zavdává na kvalitní zážitek z (mobilní) domácí hudby.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek