Úterý , 28. 05. 2024

Vilém

YouTube používá umělou inteligenci, aby pomohlo uživatelům přeskakovat nudné části videí

09. 05. 2024

09. 05. 2024

Místo toho, abyste seděli u nudných částí videa, prostě „skočte dopředu“. To je myšlenka nejnovější experimentální funkce YouTube Premium, která vám pomocí umělé inteligence pomůže přeskočit nejčastěji přeskakované části videí. Před dvěma lety začal YouTube na své platformě upozorňovat na sekce videí „Nejčastěji přehrávané“. Ale funkce Most Replayed vám ukáže pouze ty nejlepší části videa – nepomůže vám přeskočit nudný obsah, jako jsou sponzorované segmenty nebo nevtipné osobní anekdoty.

Konec nudy u videí

Experimentální funkce „Jump Ahead“ řeší tyto nepříjemnosti. Po dvojitém klepnutí na video pro přeskočení o několik sekund dopředu se YouTube zeptá, zda chcete „Přeskočit vpřed“. Pokud tak učiníte, dostanete se na „další nejlepší část“ videa, kterou určí umělá inteligence a zvyky ostatních uživatelů. Pokud spousta uživatelů přeskočí sponzorovaný segment videa, Jump Ahead by vás měl povzbudit, abyste udělali totéž. Pravděpodobně to bude fungovat nejlépe u videí, která mají spoustu zhlédnutí.

Jump Ahead se objevil jako raná ukázka před dvěma měsíci. Nyní je k dispozici všem předplatitelům YouTube Premium v USA, i když tato funkce funguje pouze na Androidu a vyžaduje přihlášení. Způsobilí uživatelé mohou Jump Ahead otestovat poté, co navštíví stránku youtube.com/new a přihlásí se k experimentálním funkcím. Případně zadejte nastavení účtu YouTube v systému Android a vyberte možnost Vyzkoušet nové experimentální funkce.

Pro testování je k dispozici také několik dalších experimentálních funkcí, včetně chatbota AI, který odpovídá na otázky týkající se videí. Uživatelé, kteří testují experimentální funkce YouTube, mohou být požádáni o vyplnění průzkumu výměnou za tajemnou dárkovou kartu (nespecifikovaná karta, nespecifikovaná hodnota). Některá rozšíření prohlížeče, jako je SponsorBlock, poskytují funkce podobné jako Jump Ahead, ale nevyžadují předplatné YouTube Premium.

Testovací období pro nástroj Jump Ahead YouTube končí 1. června. Pokud se uživatelům tato funkce líbí, může se stát základem služby YouTube Premium. Samozřejmě existuje nenulová šance, že tato funkce bude opuštěna nebo prozkoumána během dodatečného testovacího období.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Nejsem fanouškem nakupování elektroniky či sportovního vybavení v supermarketu. Dlouhou dobu jsem byl vyloženým odpůrcem. Když jsem narazil na tuto lampu, která jakoby z oka vypadla námi testovanému Lamaxu, zaujala mě i cenou. Pak jsem ji objevil ve výprodeji za 50 % původní ceny, neodolal a 399 Kč (včetně desátek pro Babiše) vytáhl z peněženky bez okolků.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek