World Wildlife Fund, nezisková organizace zaměřená na záchranu ohrožených druhů zvířat, se spojila s přední světovou komunikační aplikací Viber, aby s její pomocí získala peníze na záchranu divokých tygrů. Pro Mezinárodní den tygrů, který se koná 29. července tak Viber vytvořil speciální balíček samolepek s tygří tématikou, které můžete i vy sdílet s vašimi přáteli.
Kliknutí na samolepku odkazuje na webové stránky WWF, kde se uživatelé mohou dozvědět více o ohrožení tygrů. Samolepky také vedou k chatbotu s relevantní tématikou. Chatbot umožnuje uživatelům získávat týdenní příspěvky o tygrech, průběžně si testovat své znalosti a soutěžit s přáteli. Chatbot rovněž umožňuje darovat peníze na podporu zachování ohrožené populace tygrů.
Rakuten Viber, jedna z předních světových společností v oblasti e-commerce a financí, přidá k penězům, které bude pomocí aplikace získány v průběhu následujících tří měsíců stejnou sumu a to až do výše 10 000 amerických dolarů. Mezinárodní den tygrů byl poprvé vyhlášen v roce 2010 a jeho cílem je zdvojnásobení populace tygrů do roku 2022.
Cílem kampaně WWF na Viberu je zvýšit povědomí o ohrožených tygrech využitím platformy pro zasílání zpráv. Sdílením samolepek s tygří tématikou pomáhají uživatelé aplikace Viber šířit informace o této aktivitě a motivovat ostatní lidi k posílání příspěvků. Využití komunikačních aplikací nabízí neziskovým organizacím další nástroj pro fundraising a oslovit ta mladší uživatele, kteří upřednostňují společnosti, které se prospěšným aktivitám věnují.