Sobota , 07. 06. 2025

Iveta

BenQ XR3501 – zahnutý „závodní“ monitor

09. 07. 2015

09. 07. 2015

Společnost BenQ oznámila nový monitor s úhlopříčkou 35 palců a nativním rozlišením 2 560 ×1 080, což značí poměr stran 21 : 9. Určen je zejména na závodní hry a lepšímu zážitku má pomoci i skutečnost, že je zahnutý.

Z dalších specifikací zmiňme obnovovací frekvenci 144 MHz s dobou odezvy 4 ms. Kontrastní poměr činí 2 000 : 1 a jas maximálních 300 cd/m2 při pozorovacích úhlech 178 stupňů. K počítači jej můžete připojit prostřednictvím DisplayPortu 1.2, mini DisplayPortu či jednoho ze dvou HDMI verze 1.4. Na trhu se panel objeví v průběhu srpna, cenu zatím neznáme.

Zdroje: TechPowerUp, BenQ

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Niceboy roste. Firma, která se v nedávné době přihlásila ke sponzoringu české fotbalové reprezentace, nemůže mít malé cíle. Již drahnou dobu Niceboy nevyhledávám jen skrze reproduktory a sluchátka, svůj nabízený sortiment značně rozšiřuje. Jako téměř nesportovec, jsem se podíval na základní fitness náramek X-fit ACTIVE. Ale až tak základní mi nepřipadá.
Jak může malá firma zvládnout rychlý růst a zároveň udržet vysokou kvalitu služeb? Pavel, majitel obchodu s designovým nábytkem, našel řešení v nástroji ChatGPT. Tento AI systém mu pomohl automatizovat komunikaci se zákazníky, zefektivnit marketing a úspěšně expandovat na zahraniční trhy. Pavel tak nejen zvládl nápor objednávek, ale také posunul své podnikání na novou úroveň, díky čemuž se mohl soustředit na to, co dělá nejlépe – design nábytku.
Jak dosáhnout vyšší organické návštěvnosti? Chcete, aby se váš web stal hvězdou vyhledávačů? Nebo vám už lezou na nervy neustálé změny algoritmů Googlu? SEO – optimalizace pro vyhledávače je jako skládačka, a když najdete všechny správné dílky, výsledkem bude web, který si návštěvníci i vyhledávače zamilují. Připravili jsme pro vás jednoduchý návod, jak se stát mistrem v SEO. A nezapomeňte, že dobrá optimalizace není sprint, ale maraton.  
Pro mnoho lidí neexistuje nic horšího, než když musí trávit nekonečné chvíle čekáním až skončí reklamy na YouTube. Když se poprvé objevila možnost předplatného bez reklam, pro řadu lidí to byla spása. Je ale neuvěřitelné, kolik lidé je ochotných platit za to, aby se nemuseli s reklamami trápit. YouTube dosáhl tento měsíc důležitého milníku pro své úrovně placené hudby a videa, když celosvětově překonal hranici 100 milionů odběratelů.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek