Středa , 27. 11. 2024

Xenie

Fitness trackery – taky už se měříte?

Fitness trackery už dávno nejsou drahou hračkou pro geeky. Během několika let je do svého portfolia zařadil skoro každý větší výrobce elektroniky a ceny některých spadly na střední stokoruny.

04. 01. 2016

Gyd

04. 01. 2016

Fitness trackery už dávno nejsou drahou hračkou pro geeky. Během několika let je do svého portfolia zařadil skoro každý větší výrobce elektroniky a ceny některých spadly na střední stokoruny.

Průkopníkem v této oblasti byl Fitbit. Ten začal nejprve jako malý tracker za opasek v roce 2008. V roce 2013 se s modelem Fitbit Flex (recenze Fitbit Flex zde) přesunul z kapes a opasků na zápěstí a definoval tak celý obor.

Inspirovaní úspěchem Fitbitu ani další výrobci neváhali. Svůj pásek postupně představil i Microsoft, Nike, nepovedl se LG (LG Lifeband Touch) a korunu všemu nasadilo čínské Xiaomi, když na trh uvedlo pásek MiBand, který se u nás dal koupit okolo 800,- Kč, což je o polovinu méně, než stojí Fitbit Flex.

Fanatici do přesnosti mohou – někdy vcelku oprávněně – kritizovat přesnost náramků nošených na ruce. Softwarové algoritmy nikdy nedovedou přesně změřit, kolik kroků uděláte. Na to se zaměřila i studie publikovaná na webu Journal of the American Medical Association, která drobné odchylky našla u většiny testovaných náramků, jako Fitbit Flex, Jawbone UP24, Nike Fuelband nebo krokoměru za pas Digi-Walker SW-200.

Přestože jsou tedy fitness náramky do jisté míry nepřesné, pro mnoho lidí mohou sloužit jako skvělá motivace pro větší pohyb. Náramky navíc umí i další věci, jako třeba vibrační budík, který vzbudí pouze majitele, nebo u OS Android mohou sloužit jako tzv. bezpečné zařízení u funkce Smart Lock.

A co vy? Už se taky měříte?

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Jak dosáhnout vyšší organické návštěvnosti? Chcete, aby se váš web stal hvězdou vyhledávačů? Nebo vám už lezou na nervy neustálé změny algoritmů Googlu? SEO – optimalizace pro vyhledávače je jako skládačka, a když najdete všechny správné dílky, výsledkem bude web, který si návštěvníci i vyhledávače zamilují. Připravili jsme pro vás jednoduchý návod, jak se stát mistrem v SEO. A nezapomeňte, že dobrá optimalizace není sprint, ale maraton.  
Co kdyby vaši firmu postihl nečekaný výpadek způsobený hackerským útokem, přírodní katastrofou nebo klidně chybou zaměstnance a paralyzoval tak provoz podniku na delší dobu? Bez Disaster Recovery plánu můžete v této situaci čelit ztrátě důležitých dat, dlouhodobému přerušení poskytování svých služeb i finančním ztrátám. Zjistěte, jak pomocí Disaster Recovery planningu tyto hrozby minimalizovat a rychle se vrátit k běžnému fungování firmy. 

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek