Úterý , 19. 11. 2024

Alžběta

Hlupáci, aneb koncesionáři ČT

15. 07. 2009

Každý, kdo vlastní televizor, musí podle našich zákonů platit koncesionářské poplatky. Jsem jím i já, jsem koncesionářem. Podle chování České televize ale usuzuji, že ze mne mají snahu udělat hlupáka. Jistě nejsem sám.

Koncesionářský poplatek činí (i s rozhlasovným) 2160 korun ročně za domácnost. To se mi zdá opravdu dost. ČT to na svém webu přepočítává na eura a srovnává se zahraničím. To je samozřejmě chyba toho nejhloupějšího ražení. Dostáváme snad u nás výplaty v eurech a srovnatelné se západní Evropou?

Ale budiž. Jednou je to zákon. O to horší je ovšem chování ČT jako příjemce mých peněz ke mně jako zákazníkovi…

iVysílání jsem tu už chválil i kritizoval. V kritice ale musím pokračovat.

Dnes se nad Českem proháněly bouřky a naneštěstí rušily příjem digitálního signálu natolik, že se vysílání nedalo sledovat. Chtěl jsem se odreagovat u triptychu s Miroslavem Donutilem a tak jsem si řekl, že zkusím sledovat televizi přes internet.

Ani mě nepřekvapila stupidní hláška, že tento pořad nemůže být vysílán online a že jako další přijde na řadu až pořad Na stopě.

Ať už je důvod toho, že pořad vyprodukovaný Českou televizí nemohou vysílat online jakýkoli, rozhodně mě vůbec nezajímá. Platím, chci určitou úroveň služeb. Raději ani nemyslet na to, že pořad není vysílán možná jen pro to, aby mohl být prodáván na jakémsi pochybném portálu Videopůjčovna ČT.

V poslední době se naštěstí v Senátu projednává možnost zrušení koncesionářských poplatků. Ty peníze od nás sice stejně nějak získají, ale každopádně jde o chvályhodnou snahu. Už aby to bylo!

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Google přináší generativní umělou inteligenci a to přímo do své aplikace Mapy Google. Nově pomohou uživatelům najít zajímavá místa pomocí velkých jazykových modelů (LLM). Tato funkce bude odpovídat na dotazy týkající se doporučení restaurací nebo nákupů, například pomocí svého LLM „analyzuje podrobné informace Map o více než 250 milionech míst a důvěryhodné statistiky od naší komunity více než 300 milionů přispěvatelů, abyste mohli rychle zjistit, kam jít.
Uživatelé na Twitteru/X zjistili, že po šesti letech se při výběru emoji pistole nyní zobrazuje obrázek zbraně místo vodní pistole. Existence konkrétních emotikonů závisí spíše na konsorciu Unicode a jeho každoročních rozhodnutích než na konkrétních firmách, jako je Apple, Google nebo Twitter. Každá společnost si vytváří svůj vlastní grafický design a nyní to X prokázala tím, že jde proti průmyslově uznávaným standardům.
Digitální bezpečnost není vázaná jen na období Vánoc, ale je aktuální po celý rok. V našem článku se zaměříme na to, jak efektivně chránit sebe a své blízké před online hrozbami. Od tipů na bezpečná hesla až po prevenci phishingu - získáte praktické rady a informace, které vám pomohou udržet digitální bezpečnost v každodenním životě.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek