Úterý , 26. 11. 2024

Artur

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Oblékněte své vánoční dárky do technologického šarmu! Naše recenze a doporučení pro letošní vánoční sezónu vám přináší špičkové tipy na technologické dárky, které rozjásají oči všech milovníků inovací. Od chytrých zařízení až po high-tech zážitky – darujte svým blízkým něco výjimečného, co nejen potěší, ale také jim přinese radost a moderní pohled na svět v jednom.

Nepřehlédněte

Vyznávám klasická řešení bez zbytečného pozlátka. Původně jsem chtěl otestovat levná klasická drátová sluchátka HIVE W1, protože, proč zbytečně platit za baterii a další věci, když mi stačí kabel? Chvíli jsem se proto “cukal”, když mi nabídli HIVE XL. Nakonec jsem podlehl moderně a svolil k testu...
Když se řekne pojem „domácí tiskárna“, většina z nás si představí kompaktní inkoustovou tiskárnu. Ty jsou totiž, na rozdíl od laserových tiskáren, univerzálnější a v domácnosti využitelnější – vytisknete s nimi jak texty, tak i vysoce kvalitní obrázky a fotografie. U českých spotřebitelů jsou pak nejpopulárnější inkoustové tiskárny značek Canon, Epson a HP. V tomto článku vám nabízíme srovnání nákladů na tisk vybraných TOP modelů tiskáren od zmíněných výrobců.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek