Úterý , 10. 06. 2025

Gita

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Budoucnost technologií přináší nekonečné možnosti a inovace, a rok 2024 slibuje být naplněný revolučními změnami. V našem článku se podíváme na Top 10 trendů, které budou formovat technologickou krajinu. Od umělé inteligence až po pokročilé ekologické technologie – představíme vám klíčové směry, které definují budoucnost a ovlivní způsob, jakým interagujeme s technologiemi ve světě, který se neustále vyvíjí
Google oznámil vydání tří nových funkcí v prohlížeči Chrome. Mezi nové funkce patří návrhy vyhledávání na základě toho, co hledají ostatní, více obrázků pro navrhovaná vyhledávání a možnost najít návrhy vyhledávání i při špatném připojení.
Test powerbanky jsme vám dlouho nenabídli, při tom se rychle píší a práce s tím taky není tolik. :o) Ale vážně. Naposledy to byla snad odolná AData D16750 (resp. D8000L), kde jsme se více zaměřili na pokusy ji zničit. Slouží stále. Dnes tu máme obyčejnou za to kapacitně obrovskou P20100 za přijatelnou cenu. A to není jediný parametr, ve kterém předčila nezničitelného sourozence...

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek