Čtvrtek , 10. 04. 2025

Darja

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Na tuto kameru jsme se po NiceBoy VEGA 6 star těšili hodně. Dokázal výrobce vyladit nedostatky u své vlajkové lodi s cenovkou, která již nepromíjí chyby? Stabilizace obrazu u 4K rozlišení, schopnost natáčet 1 440p při 60 FPS, kompresní formát H.265, zcela nový design a stylové dálkové ovládání a jiné vlastnosti zní výmluvně.
Spolu s novým laptopem VisionBook 14Wa s volným slotem pro 2,5palcový disk jsme se rozhodli otestovat jeho možnosti i pomocí SSD disku Transcend SSD230S. S kapacitou 512 GB zaplatíte sice jen o tisícovku méně než za notebook, přesto ale zkusme ilustrovat možný přínos pro slabší stroje.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek