Úterý , 26. 11. 2024

Artur

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

DigiLidi vás zve na cestu časem s naším novým článkem. Podívejte se s námi na návrat klasických technologií v moderním kabátě. Retro technologie se vracejí do hry s úžasným moderním designem. Od klasických gramofonů po ikonické fotoaparáty - objevte, jak se oblíbené technologie z minulosti stávají stylovými a funkčními kousky v dnešní digitální éře. Připravte se na vzrušující setkání s retro technologiemi, které zaujmou každého nadšence a milovníka klasiky.

Nepřehlédněte

Sluchátka Niceboy nejsou pro naše čtenáře žádnou novinkou, za poslední dobu jsme se mohli seznámit s HIVE podsie či HIVE bones. Dnes recenzovaným sluchátkům se nevíce blíží HIVE XL. HIVE 2 joy vás nebudou stát tolik peněz, jsou horší nebo nikoliv?

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek