Úterý , 22. 07. 2025

Vítězslav

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Na novinku v portfoliu Verbatim jsme vás upozornili, nehonosí se žádnými armádními standardy, díky kompozitnímu matriálu KyronMAX má vydržet opravdu hodně drsné zacházení a ochránit data na flash disku. Je tomu tak? Pojďme na to.
Vyznávám klasická řešení bez zbytečného pozlátka. Původně jsem chtěl otestovat levná klasická drátová sluchátka HIVE W1, protože, proč zbytečně platit za baterii a další věci, když mi stačí kabel? Chvíli jsem se proto “cukal”, když mi nabídli HIVE XL. Nakonec jsem podlehl moderně a svolil k testu...
Tisk na barevných inkoustových tiskárnách už dávno nemusí patřit k těm nejdražším. Naopak, díky nádržím na inkoust, který se jednou za čas jednoduše dotankuje, jde o tisk velmi levný. Srovnatelný s tiskem laserovým. Jak si vedla v našem testu tiskárna Epson L3060? A zmíníme se i o konkurenční rivalce Brother DCP-T500W.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek