Pátek , 29. 11. 2024

Zina

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Jistě znáte scény z filmů, kde, pro zvýšení napětí, při kopírování dat do nebo z počítače toho úplně nejvíc nejzlejšího padoucha prožívá hlavní hrdina perné chvíle, protože to jde prostě strašně pomalu. Kdyby měl po ruce testovaný SSD disk AData SE760, asi by si ušetřil mnoho nervů a potu...
Niceboy RAZE 2 twins se nebojí originality a inovativního přístupu. Navíc opět nabízí ochranu proti vodě IPx7. RAZE 2 twins tvoří dva menší reproduktory s možností pevného fyzického spojení a ještě překrytí ochrannou gumou, která dodá potřebný styl a základní odolnost při pádu. Každý nabízí výkon 12 W, propojeny jsou navzájem technologií True Wireless a k počítači či mobilu se připojí prostřednictvím Bluetooth 4.2.
O bitcoinu a dalších kryptoměnách se dnes mluví skoro všude. Pořád ještě není pozdě se o tuto oblast začít zajímat. Vysvětlíme si, co to kryptoměny jsou a poradíme, jak si koupit bitcoin, litecoin nebo třeba ethereum. A zkusit s námi můžete i vlastní těžbu na svém počítači.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek