Středa , 27. 11. 2024

Xenie

Diskuze k článku

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tradiční americká firma Motorola se v roce 2011 rozdělila na dvě části. Divizi, která má na starost vývoj a výrobu mobilních zařízení (Motorola Mobility) v roce 2014 koupila firma Lenovo. Nyní, po cca 2 letech reorganizace, přichází na český trh značka Moto.

Dnes testovaným zařízením se výrobce snaží nabídnout duchovního nástupce, resp. klon, dříve uvedených zařízení typu 2 v 1 - stejně velkého VisionBooku 11Wa a menšího 10Wi-S. Od každého si bere něco, vždy vlastním způsobem. Chce být zcela novým a neokoukaným modelem v nabídce Umaxu. To se mu dozajista daří...

Nepřehlédněte

Testovaný reproduktor míří do vašich domovů spíše než na cesty, venkovní párty či grilovačky, které Češi milují. Výrobce to naznačuje názvem, který nás nenechá na pochybách, že nejde o klasický přenosný reproduktor, který budete denně s sebou nosit na hřiště, byť mobility se zcela vzdát nechce. Výkon 20 W již zavdává na kvalitní zážitek z (mobilní) domácí hudby.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek