Minule jsme si řekli jak na českém internetu elektroniku nakoupit a dnes se podíváme na tu neveselejší část, tedy vracení zboží, reklamace, odstoupení od smlouvy a podobně. Jaká máte v takovém případě práva, povinnosti a jak postupovat, aby byla taková záležitost co nejdříve uspokojivě vyřízena.
Každý, kdo vlastní chytrý i hloupý mobil, jistě někdy řešil problém s nabíječkou, resp. absencí energie pro dobití telefonu, když jste třeba v přírodě či nemůžete dlouze setrvávat u zásuvky. Pro takové případy „bůh“ vymyslel powerbanky jako A-Data A10050.
© 2017 - 2024 digilidi.cz
6 komentářů
Re: Jak nakupovat elektroniku na internetu
Nic jako „…případně vám prodejce sdělí nejoptimálnější postup reklamace…“ neexistuje. Když je něco optimální, tak je to nejlepší po všech stránkách. Tedy to již lepší být nemůže. Jinak ale fajn článek.
Nejoptimálnější znamená nejméně neoptimální
Cituji z Wikipedie:
„… v praxi je „nejoptimálnější“ chápáno jako „nejméně neoptimální“, tedy nejblíže optimu z dostupných možností …“
http://cs.wikipedia.org/wiki/Pleonasmus
Podrobněji je to rozebrané např. zde:
http://www.ontola.com/cs/di/je-nejoptimalnejsi-dobre-nebo-spatne-di
Re: Jak nakupovat elektroniku na internetu: práva zákazníků …
Dobrý den, koupila jsem po internetu tablet, neposlali mi k němu návod k použití, musí mi ho poslat? Děkuji za rychlou odpověď. Pěkný den, Jana J.
Re: Jak nakupovat elektroniku na internetu: práva zákazníků …
Poslat by ho měli – je to zákonná povinnost:
http://bezplatnapravniporadna.cz/online-zdarma/reklamace/8248-musi-prodavajici-zajistit-cesky-tisteny-navod-ke-zbozi-nebo-staci-jen-cd-s-manualem.html
http://www.coi.cz/cz/pro-podnikatele/informace-pro-prodejce/informacni-povinnosti-prodejce/