Úterý , 19. 08. 2025

Ludvík

O notebooky není zájem?

11. 11. 2013

11. 11. 2013

Tchai-wanští výrobci ODMs (Original Design Manufacturers) vyrobí více než 90 % světové produkce notebooků, přesto zisky klesají.

Všeobecně vysoká poptávka po tabletech prý ve 3. čtvrtletí snižovala zájem o notebooky. Quanta Computer dodala v říjnu o 300 000 notebooků méně, než v září, kdy vyrobila 4 miliony přenosných počítačů. Compal Electronics v říjnu dodal 3 miliony laptopů, oproti 3,5 milionům v září. Též Wistron and Inventec v říjnu klesly o sta tisíce vyrobených kusů.

Zdroj: Digitimes

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Nejsem fanouškem nakupování elektroniky či sportovního vybavení v supermarketu. Dlouhou dobu jsem byl vyloženým odpůrcem. Když jsem narazil na tuto lampu, která jakoby z oka vypadla námi testovanému Lamaxu, zaujala mě i cenou. Pak jsem ji objevil ve výprodeji za 50 % původní ceny, neodolal a 399 Kč (včetně desátek pro Babiše) vytáhl z peněženky bez okolků.
Naos znamená posvátnou schránu pro sochy bohů. Co tím chce asi Lamax říci? Má přidomek evokovat nečekané schopnosti novinky? Modelové číslo X7.1 naopak naznačuje dílčí evoluci předchozí X7 Mira. Jak zní tedy odpověď? Nepůjde jen o evoluci, zjistíte záhy, protože přibylo nejen funkcí, ale též vybavení včetně dálkového ovladače a mnoho dalšího. Čekejme více, než byste tipovali, není to jen o dálkovém ovladači.
Jednou za čas mě přepadne touha hledat nejlepší příslušenství pro notebooky. Reproduktorů jsme již měli v redakci mraky, podobné množství akčních kamer či powerbank. Delší dobu mě mysl nutila uvažovat nad chladicími podložkami. Yenkee se neosvědčila zcela, podobně Trust GXT 220 (bez recenze), takže se vtírala myšlenka zkusit osvědčenou firmu, která má s chlazením bohaté zkušenosti, Cooler Master.

Nepřehlédněte

Jak může malá firma zvládnout rychlý růst a zároveň udržet vysokou kvalitu služeb? Pavel, majitel obchodu s designovým nábytkem, našel řešení v nástroji ChatGPT. Tento AI systém mu pomohl automatizovat komunikaci se zákazníky, zefektivnit marketing a úspěšně expandovat na zahraniční trhy. Pavel tak nejen zvládl nápor objednávek, ale také posunul své podnikání na novou úroveň, díky čemuž se mohl soustředit na to, co dělá nejlépe – design nábytku.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek