Středa , 23. 07. 2025

Libor

Prodeje levných projektorů významně rostou

22. 09. 2011

22. 09. 2011

Pacifik Media Associates (PMA) rozděluje trh s projektory výhradně podle svítivosti a označuje je podle typu kupujících a využitelnosti jako na New Era (pod 500 lumenů), Mainstream (500 až 4999 lumenů) a High-End (5000 a více lumenů).

A v nejlevnější kategorii nastal doslova šok, protože meziroční nárůst prodeje ve druhém kvartále poskočil o 195 procent (v počtech kusů). Část tohoto růstu lze sice přičíst na vrub zvýšení dodávek produktů s vloženými pico projektory, jako jsou videokamery, digitální fotoaparáty (DSCs) a mobilní telefony, přesto velká část nárůstu patří i masivnějšímu prodeji širokoúhlých XGA osobních projektorů.

Ve středním segmentu trhu, tedy podle PMA správně v hlavním proudu, prodej klesl o 4 procenta, protože stagnuje prodej projektorů pro podnikové využití a dražších projektorů pro domácí použití.

Přesto prodej high-end modelů předčil celkový trh, jelikož vzrostl meziroční objem prodeje ve druhém kvartále o 26 procent. Mezi nejůspěšnější v high-end kategorii patří D-cinema modely, ale i širokoúhle XGA a UXGA projektory pro velké prostory.

Zdroj: DigiTimes via FLOPS

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Již číslo v názvu napovídá, že tato kamera se bude v portfoliu Lamaxu řadit na jeho začátek, stává se nejlevnější modelem. Co to v praxi znamená pro zákazníka? Papírově se prakticky shoduje (popisky s piktogramy na produktových stránkách jsou prostě totožné) s dražším modelem Lamax X7.1 Naos, což vypadá lákavě.

Před nějakým časem jsme měli v rukou MXQPiPO TV a Remix Mini, čili zařízení, která činí televizor „chytřejší“. Nyní jsem dostal k dispozici další mini PC - model Xtreamer mxV v České republice distribuovaný firmou Umax. Dle samotného vyjádření výrobce je jejich cílem vytvářet cenově dostupná zařízení pro pohodlné přehrávání multimédií. Ve svém portfoliu nabízí spoustu modelů, jen sám model mxV, který je předmětem této recenze, má hned další dvě verze – Plus a Pro.

Plánování společenských událostí, veletrhů nebo prodejních akcí může být náročný úkol. Každý organizátor hledá ten správný prvek, který udělá z události nezapomenutelný zážitek. Přenosné party stany, známé také jako reklamní nebo prodejní stánky, jsou tímto prvkem, který přidává do každé akce nádech jedinečnosti a pohodlí.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek