Úterý , 05. 08. 2025

Kristián

Služba QuickGPSfix nyní funguje i pro TomTom ONE

20. 02. 2007


Oblíbený poskytovatel GPS navigací TomTom nyní zpřístupnil svou službu QuickGPSfix i majitelům produktů TomTom ONE. Bezplatná služba QuickGPSfix umožňuje uživatelům produktů TomTom ONE spojit se s GPS satelity rychleji, což znamená, že skutečnou polohu systému TomTom ONE lze určit během pár sekund po zapnutí přístroje, dokonce i v případě slabého GPS signálu.

Uživatelé musí nainstalovat QuickGPSfix pomocí volně dostupné softwarové aplikace TomTom HOME během připojení přístroje TomTom do počítače. TomTom QuickGPSfix předpovídá polohu GPS satelitů sedm dní dopředu. Pokud mají uživatelé zájem rychleji nacházet polohy GPS satelitů, měli by se připojit k aplikaci TomTom HOME minimálně jednou týdně.

TomTom QuickGPSfix je kompatibilní s produkty TomTom GO 910, TomTom GO 710, TomTom GO 510 a s kompletní řadou TomTom ONE range.
Zdroj www.tomtom.com

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Jedním z dalších Umaxů, které plánujeme otestovat, bude v dubnu nebo květnu 10palcový tablet s pouzdrem v klasickém stylu. Kromě tohoto skoro kapesního počítače plánujeme i test většího brášky Umax 11Wa, dále zabrousíme opět mezi reproduktory s Niceboy Raze, něco také natočíme nejen v akci s Niceboy Vega 5 Fun, ale také v automobilu s Rollei CarDVR-318.
Japonská vláda používá peníze daňových poplatníků na seznamovací aplikaci s názvem Tapple, která spojuje lidi na základě společných koníčků a zájmů. Proč? Země čelí bezprecedentnímu poklesu populace a vláda pravděpodobně chce, aby se lidé množili. „Proč si taky nenajdeš milého milence?“ říká webová stránka Tapple ve volném překladu z japonštiny.

Nepřehlédněte

Pro mnoho lidí neexistuje nic horšího, než když musí trávit nekonečné chvíle čekáním až skončí reklamy na YouTube. Když se poprvé objevila možnost předplatného bez reklam, pro řadu lidí to byla spása. Je ale neuvěřitelné, kolik lidé je ochotných platit za to, aby se nemuseli s reklamami trápit. YouTube dosáhl tento měsíc důležitého milníku pro své úrovně placené hudby a videa, když celosvětově překonal hranici 100 milionů odběratelů.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek