Re: Sony je nejpopulárnější značkou Jsem rád, že tomu tak je. Býval jsem v mládí velkým příznivcem firmy Panasonic/Technics (Matsushita electronic). Postupem času degradovaly a naopak Sony, který pro mne byl v té době synonymem elektronického šmejdu, se vypracoval, až tam, kde je dnes, tzn. na špičku pelotonu. Mám od nich doma většinu svých elektronických „hraček“ a jsem s nimi spokojený. Mouchy také mají, ale dají se tolerovat, protože pozitiv je daleko více. I já mohu tuto značku doporučit všem zájemcům o kvalitní elektroniku. Nemám nic, proti ostatním značkám, ale SONY je SONY. Utkvěl mi v paměti jejich, snad více, jak deset let starý reklamní slogan, který mě velmi zaujal. byl spojený s kampaní na camcordery: Se Sony za slony. 😀
Re: Sony je nejpopulárnější značkou Tak v segmentu běžných uživatelů, kteří také dělali tu anketu, to asi odpovídá. Ale třeba Pioneer si stojí za japonskou kvalitou ještě o něco lépe (otázka je, jak dlouho mu to ještě vydrží, než zkrachuje nebo něco podobného) a našli by se i další, ovšem samozřejmě už méně finančně přívětiví a tudíž ne tak oblíbení.
Šíření obsahu generovaného umělou inteligencí je přílivová vlna, kterou nelze zastavit, a sociální sítě jako Facebook jsou toho plné. Jak tedy můžete tento obsah rozpoznat a proč je seriózně sdílen?
Vinylové desky (LP) se v posledních letech dokázaly vrátit na výsluní a jejich prodeje rostou. I malé dítě dnes stále ví, jak gramofonová deska vypadá. S audiokazetami či „cédéčky“ to ale, alespoň zatím, na podobný comeback nevypadá. To však nebrání tomu na tyto hudební nosiče alespoň zavzpomínat.
Odolný chytrý telefon a nízká cena? Přesně takové nabízí polský výrobce myPhone, jehož produkci známe z obou konců. Jednak od špičkového modelu Blade 2 Pro, druhak od nejlevnějšího Fun 6 Lite. Ironů máme v oku dokonce dvě generace, my se zaměříme na novinku.
Plánování společenských událostí, veletrhů nebo prodejních akcí může být náročný úkol. Každý organizátor hledá ten správný prvek, který udělá z události nezapomenutelný zážitek. Přenosné party stany, známé také jako reklamní nebo prodejní stánky, jsou tímto prvkem, který přidává do každé akce nádech jedinečnosti a pohodlí.
Dobrých levných akčních kamer je jako šafránu, BML cShot1 4K s doporučenou cenou 1 390 Kč vypadá jako jedna z nich. Příbuznost s dražším sourozencem BML cShot3 4K nezapře a to je dobře.
3 Responses
Re: Sony je nejpopulárnější značkou
Jsem rád, že tomu tak je. Býval jsem v mládí velkým příznivcem firmy Panasonic/Technics (Matsushita electronic). Postupem času degradovaly a naopak Sony, který pro mne byl v té době synonymem elektronického šmejdu, se vypracoval, až tam, kde je dnes, tzn. na špičku pelotonu. Mám od nich doma většinu svých elektronických „hraček“ a jsem s nimi spokojený. Mouchy také mají, ale dají se tolerovat, protože pozitiv je daleko více. I já mohu tuto značku doporučit všem zájemcům o kvalitní elektroniku. Nemám nic, proti ostatním značkám, ale SONY je SONY. Utkvěl mi v paměti jejich, snad více, jak deset let starý reklamní slogan, který mě velmi zaujal. byl spojený s kampaní na camcordery: Se Sony za slony. 😀
Re: Sony je nejpopulárnější značkou
Tak v segmentu běžných uživatelů, kteří také dělali tu anketu, to asi odpovídá. Ale třeba Pioneer si stojí za japonskou kvalitou ještě o něco lépe (otázka je, jak dlouho mu to ještě vydrží, než zkrachuje nebo něco podobného) a našli by se i další, ovšem samozřejmě už méně finančně přívětiví a tudíž ne tak oblíbení.
Re: Sony je nejpopulárnější značkou
Pokud se nepletu, tak SONY dává od roku 2007 do svých DVD/HDD rekordérů mechaniky právě od Pioneer.