Středa , 27. 08. 2025

Otakar

Sony je nejpopulárnější značkou

21. 03. 2009

Nejoblíbenější značkou spotřební elektroniky je v České republice i na Slovensku SONY. Průzkum spotřebitelské spokojenosti s jednotlivými značkami vychází z více než desítky tisíc textových hodnocení zákazníků KASA.cz, kteří si v roce 2008 zakoupili prostřednictvím internetových obchodů KASA.cz a HEJ.sk produkty z nabídky spotřební elektroniky.

S produkty SONY vyjádřili respondenti největší spokojenost a zároveň uvádějí tuto značku jako jednoznačnou preferenci při potencionálním nákupu dalšího zboží z oblasti spotřební elektroniky.

Z maximálních 5 bodů obdržela tato značka od českých zákazníků známku 4,64, od slovenských dokonce 4,83.

Se shodným skóre (4,59) zaujímají druhé a třetí místo českého žebříčku značky Canon a Panasonic. Na Slovensku se na druhé pozici se známkou 4,81 umístila společnost Asus a třetí příčku obsadil Logitech, který zákazníci ohodnotili známkou 4,57.

Z celkového hodnocení vycházely v Česku jednotlivé značky lehce pozitivněji než na Slovensku, kde zákazníci přistupují k produktům kritičtěji. Konkrétní hodnocení produktů je plně k dispozici přímo u zboží na stránkách KASA.cz a HEJ.sk.

K nejčastěji kupovanému zboží značky SONY patří především televizory a přehrávače hudby, silnou poptávku zaznamenáváme také v oblasti fotoaparátů a příslušenství,“ uvedla Jitka Součková, marketingová manažerka společnosti KASA.cz.

Od našich zákazníků se vždy snažíme získat co nejpřesnější zpětnou vazbu, díky níž se nám daří kontinuálně zlepšovat naše služby i rozšiřovat sortiment v souladu s poptávkou trhu. Díky tomuto průzkumu dokážeme lépe predikovat, které zboží budou zákazníci v nejbližším období poptávat nejčastěji,“ dodala Jitka Součková.

Žebříček značek dle spokojenosti českých zákazníků:  

  Pořadí  Průměr hodnocení Vyjádření %
1.   SONY 4,64 vynikající 92,80%
2.   PANASONIC 4,59 vynikající 91,80%
3.   CANON 4,59 vynikající 91,80%
4.   LG 4,53 vynikající 90,60%
5.   AEG – ELECTROLUX 4,52 vynikající 90,40%
6.   NOKIA 4,5 vynikající 90,00%
7.   SONY ERICSSON 4,45 dobrý 89,00%
8.   BOSCH 4,39 dobrý 87,80%
9.   SAMSUNG 4,39 dobrý 87,80%
10.   PHILIPS 4,36 dobrý 87,20%
Žebříček značek dle spokojenosti slovenských zákazníků:
  Pořadí Průměr hodnocení Vyjádření %
1.   SONY 4,83 vynikající 96,60%
2.   ASUS 4,81 vynikající 96,20%
3.   LOGITECH 4,57 vynikající 91,40%
4.   PHILIPS 4,55 vynikající 91,00%
5.   SONY ERICSSON 4,47 dobrý 89,40%
6.   PANASONIC 4,43 dobrý 88,60%
7.   ELEKTROLUX 4,4 dobrý 88,00%
8.   LG 4,33 dobrý 86,60%
9.   SAMSUNG 4,26 dobrý 85,20%
10.   NOKIA 4,13 dobrý 82,60%
K TÉMATU  HTPC pro odvážné: skříň, zdroj, deska a testovací oživení - díl 1
Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Jak může malá firma zvládnout rychlý růst a zároveň udržet vysokou kvalitu služeb? Pavel, majitel obchodu s designovým nábytkem, našel řešení v nástroji ChatGPT. Tento AI systém mu pomohl automatizovat komunikaci se zákazníky, zefektivnit marketing a úspěšně expandovat na zahraniční trhy. Pavel tak nejen zvládl nápor objednávek, ale také posunul své podnikání na novou úroveň, díky čemuž se mohl soustředit na to, co dělá nejlépe – design nábytku.
Elektronické obchodování umožnilo kupujícím nakupovat z pohodlí domova, ale když nevíte, od koho kupujete, může být online nakupování riskantní. Často však můžete zaznamenat znaky, které odlišují podvodného prodejce od autentického. Pojďme prozkoumat některé z těchto znamení.
Šest měsíců poté, co BMW podepsalo smlouvu s robotickým startupem Figure AI, se bipedální humanoidní roboti Figure 01 testují ve výrobním závodě BMW Spartanburg v Jižní Karolíně. Nejnovější zpráva o pokroku ukazuje, jak by roboti mohli pomoci při výrobě.

Nepřehlédněte

Většinu našich životů nyní žijeme online, od sociálních sítí přes bankovnictví až po sledování televize. Ale jak se naše digitální stopy rozšiřují, roste i chaos, pokud nenastolíme nějaký řád. Dobrou zprávou je, že získat kontrolu nad svým online světem nemusí být tak skličující, jak se zdá. Ukážeme vám, jak na to v klíčových aspektech vašeho online života.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek