I found it particularly helpful for understanding keyword density. When optimizing content, I always think of it like strategizing in io games. You need to efficiently distribute your resources across the map to dominate the SERPs! Focusing on user experience while incorporating relevant terms is key to winning the content game.
Pokud jste se narodili v 90. letech nebo dříve, možná si pamatujete na ty velké krabicové počítačové monitory s téměř čtvercovým displejem. Pak jsme v určitém okamžiku postupně přešli k širokoúhlým monitorům. Proč jsme tedy provedli změnu a jak to ovlivní způsob, jakým používáme naše osobní počítače?
Na tento článek mě přivedla reportáž na ČT1 v Reportérech ČT, která informuje o zcela bezprecedentním jednání ze strany MPSV vůči soc. firmě Amerfo, zaměstnávající 80 handicapovaných lidí. Dává jim práci, což je skvělé. Například v historické budově, kterou můžete vidět ve 3D online či se tam ubytovat. Prohlédnout si lze i další brněnské památky...
Dnes testovaným zařízením se výrobce snaží nabídnout duchovního nástupce, resp. klon, dříve uvedených zařízení typu 2 v 1 - stejně velkého VisionBooku 11Wa a menšího 10Wi-S. Od každého si bere něco, vždy vlastním způsobem. Chce být zcela novým a neokoukaným modelem v nabídce Umaxu. To se mu dozajista daří...
2 Responses
I found it particularly helpful for understanding keyword density. When optimizing content, I always think of it like strategizing in io games. You need to efficiently distribute your resources across the map to dominate the SERPs! Focusing on user experience while incorporating relevant terms is key to winning the content game.