Středa , 27. 11. 2024

Xenie

Šest měsíců poté, co BMW podepsalo smlouvu s robotickým startupem Figure AI, se bipedální humanoidní roboti Figure 01 testují ve výrobním závodě BMW Spartanburg v Jižní Karolíně. Nejnovější zpráva o pokroku ukazuje, jak by roboti mohli pomoci při výrobě.

Diskuze k článku

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Výběr článků

Satelitní příjem je velkou konkurencí pozemního vysílání. Má své nevýhody, ale jeho výhody převažují. Zjistěte vše o tomto způsobu příjmu televizního vysílání. Vysvětlíme si jak technologii, kterou jsou vybaveny satelitní přijímače, tak i možnosti naladění, nastavení paraboly, propojení a výběr vhodných prvků a poskytovatele vysílání.

Jistě znáte scény z filmů, kde, pro zvýšení napětí, při kopírování dat do nebo z počítače toho úplně nejvíc nejzlejšího padoucha prožívá hlavní hrdina perné chvíle, protože to jde prostě strašně pomalu. Kdyby měl po ruce testovaný SSD disk AData SE760, asi by si ušetřil mnoho nervů a potu...
Japonská vláda používá peníze daňových poplatníků na seznamovací aplikaci s názvem Tapple, která spojuje lidi na základě společných koníčků a zájmů. Proč? Země čelí bezprecedentnímu poklesu populace a vláda pravděpodobně chce, aby se lidé množili. „Proč si taky nenajdeš milého milence?“ říká webová stránka Tapple ve volném překladu z japonštiny.
BMW Manufacturing oznámilo nové partnerství s Figure, robotickým startupem, který se specializuje na humanoidní roboty. Díky partnerství budou roboti Figure nasazeni v závodě BMW ve Spartanburgu v Jižní Karolíně, největším vývozci automobilů v USA. Toto je první komerční dohoda, kterou Figure podepsala od svého založení v roce 2022. Společnost neprozradila, kolik robotů bude BMW používat, ale uvedla, že partnerství začne s malými množstvími a bude se rozšiřovat, pokud roboti splní výkonnostní očekávání.
Uživatelé na Twitteru/X zjistili, že po šesti letech se při výběru emoji pistole nyní zobrazuje obrázek zbraně místo vodní pistole. Existence konkrétních emotikonů závisí spíše na konsorciu Unicode a jeho každoročních rozhodnutích než na konkrétních firmách, jako je Apple, Google nebo Twitter. Každá společnost si vytváří svůj vlastní grafický design a nyní to X prokázala tím, že jde proti průmyslově uznávaným standardům.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek