Čtvrtek , 28. 11. 2024

René

ADATA představuje power banku X7000

28. 02. 2017

28. 02. 2017

Power banky jsou většinou vnímány jako čistě funkční přístroje, u kterých se nehledí na vzhled. ADATA X7000 si ale zakládá na svém designovém provedení. Kombinace odolného hliníkového povrchu s pevnými plastovými panely propojuje rozdílné textury v jeden neobvyklý vizuální dojem. Tato inovativní power banka je odolná proti škrábancům, ušpinění i otiskům prstů. Váží pouhých 210 g a měří na tloušťku jen 12 mm. Díky tomu může být X7000 ukryta v úzkých kapsách nebo dámských kabelkách. Power banka X7000 je dostupná ve třech odlišných barvách, aby lépe ladila s různými dobíjenými přístroji: titanově šedá, modrá a červená. Jasně svítící bílá LED dioda indikuje zbývající kapacitu power banky, upozorňuje také na blížící se vybití.

X7000 nabízí hned dva USB porty s výstupním proudem podle potřeb dobíjených přístrojů až do celkové hodnoty 2,4 A. Dva porty umožňují uživatelům dobíjet dvě mobilní zařízení současně, takže ušetří cenný čas. Kapacita baterie 7 000 mAh dokáže nabít průměrný smartphone třikrát a průměrný tablet jednou do plné kapacity. Nyní máte po ruce vždy k dispozici dostatek energie pro sledování i natáčení videí na mobilních zařízeních, focení a využívání sociálních sítí.

Pro společnost ADATA je bezpečnost všech produktů hlavní prioritou, a nejinak je tomu u power bank. Pečlivě vybrané součástky a kvalitně navržené zapojení nabídnou hned šest úrovní bezpečnosti: proti přehřátí, vysokému napětí, vysokému proudu, přílišnému nabití nebo přílišnému vybití a zkratu. Zvenčí je power banka kryta pevným, proti ohni odolným polykarbonátem, který byl testován podle normy IEC 60950 na odolnost proti nárazům. ADATA X7000 lze tak bezpečně používat v různých prostředích.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Akční kamery nejsou novinkou, stejně tak model 420 od německého výrobce Rollei již na českém trhu nahradil novější 425, který se však liší jen několika parametry. Pro většinu lidí jde spíše jen o hračku pro teenagery, bližší zkušenost však prokáže, že toho umí mnohem víc. Nabízí dost i dospělým.

Pro mnoho lidí neexistuje nic horšího, než když musí trávit nekonečné chvíle čekáním až skončí reklamy na YouTube. Když se poprvé objevila možnost předplatného bez reklam, pro řadu lidí to byla spása. Je ale neuvěřitelné, kolik lidé je ochotných platit za to, aby se nemuseli s reklamami trápit. YouTube dosáhl tento měsíc důležitého milníku pro své úrovně placené hudby a videa, když celosvětově překonal hranici 100 milionů odběratelů.
Nejsem fanoušek sluchátek v uších, nerad ztrácím kontrolu, přijít o sluch například na ulici vidím jako nechtěnou věc. Jako fanouška nových technologií mě naopak lákalo vyzkoušet sluchátka HIVE pods, přinášející budoucnost do současnosti. Čítají dva špunty s vlastní baterií a příjmem, dokonce nepotřebují kabel ani pro komunikaci mezi sebou.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek