Pátek , 22. 11. 2024

Cecílie

ADATA představuje power banku X7000

28. 02. 2017

28. 02. 2017

Power banky jsou většinou vnímány jako čistě funkční přístroje, u kterých se nehledí na vzhled. ADATA X7000 si ale zakládá na svém designovém provedení. Kombinace odolného hliníkového povrchu s pevnými plastovými panely propojuje rozdílné textury v jeden neobvyklý vizuální dojem. Tato inovativní power banka je odolná proti škrábancům, ušpinění i otiskům prstů. Váží pouhých 210 g a měří na tloušťku jen 12 mm. Díky tomu může být X7000 ukryta v úzkých kapsách nebo dámských kabelkách. Power banka X7000 je dostupná ve třech odlišných barvách, aby lépe ladila s různými dobíjenými přístroji: titanově šedá, modrá a červená. Jasně svítící bílá LED dioda indikuje zbývající kapacitu power banky, upozorňuje také na blížící se vybití.

X7000 nabízí hned dva USB porty s výstupním proudem podle potřeb dobíjených přístrojů až do celkové hodnoty 2,4 A. Dva porty umožňují uživatelům dobíjet dvě mobilní zařízení současně, takže ušetří cenný čas. Kapacita baterie 7 000 mAh dokáže nabít průměrný smartphone třikrát a průměrný tablet jednou do plné kapacity. Nyní máte po ruce vždy k dispozici dostatek energie pro sledování i natáčení videí na mobilních zařízeních, focení a využívání sociálních sítí.

Pro společnost ADATA je bezpečnost všech produktů hlavní prioritou, a nejinak je tomu u power bank. Pečlivě vybrané součástky a kvalitně navržené zapojení nabídnou hned šest úrovní bezpečnosti: proti přehřátí, vysokému napětí, vysokému proudu, přílišnému nabití nebo přílišnému vybití a zkratu. Zvenčí je power banka kryta pevným, proti ohni odolným polykarbonátem, který byl testován podle normy IEC 60950 na odolnost proti nárazům. ADATA X7000 lze tak bezpečně používat v různých prostředích.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Jak může malá firma zvládnout rychlý růst a zároveň udržet vysokou kvalitu služeb? Pavel, majitel obchodu s designovým nábytkem, našel řešení v nástroji ChatGPT. Tento AI systém mu pomohl automatizovat komunikaci se zákazníky, zefektivnit marketing a úspěšně expandovat na zahraniční trhy. Pavel tak nejen zvládl nápor objednávek, ale také posunul své podnikání na novou úroveň, díky čemuž se mohl soustředit na to, co dělá nejlépe – design nábytku.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek