Pondělí , 23. 12. 2024

Vlasta

ADATA uvádí na trh tenkou a stylovou powerbanku T1000

22. 10. 2019

22. 10. 2019

ADATA Technology (Taiwan Stock Exchange: 3260.TWO), přední výrobce vysoce výkonných DRAM modulů, NAND Flash produktů a mobilního příslušenství s potěšením oznamuje, že na trh uvádí novou powerbanku ADATA T10000. Díky svému štíhlému profilu a kapacitě 10 000 mAh je model T10000 lehce přenosný a zároveň disponuje dostatečnou kapacitou.

S tloušťkou pouhých 15 mm (méně než smartphone) schováte model T10000 snadno v jakékoliv tašce nebo kapse. Povrchová úprava s texturou činí powerbanku příjemnou na pohled i dotek, a zároveň zabraňuje vzniku nevzhledných otisků prstů. Dva USB porty s výstupním proudem až 2,0 A umožňují uživatelům T10000 rychle nabíjet až dvě zařízení najedou, čímž ušetří drahocenný čas. Díky vysoce kvalitním lithium-polymerovým bateriím, pevnému a ohnivzdornému pouzdru a vícenásobné ochraně obvodů nabízí model T10000 stabilní výkon, odolnost a bezpečnost. Bezpečný provoz zaručují ochranná opatření proti přebití, nadměrnému vybití, přehřátí, zkratu a přepětí na vstupu i výstupu.

Doporučená koncová cena: 329 Kč.

 

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Pro mnoho lidí neexistuje nic horšího, než když musí trávit nekonečné chvíle čekáním až skončí reklamy na YouTube. Když se poprvé objevila možnost předplatného bez reklam, pro řadu lidí to byla spása. Je ale neuvěřitelné, kolik lidé je ochotných platit za to, aby se nemuseli s reklamami trápit. YouTube dosáhl tento měsíc důležitého milníku pro své úrovně placené hudby a videa, když celosvětově překonal hranici 100 milionů odběratelů.
Většinu našich životů nyní žijeme online, od sociálních sítí přes bankovnictví až po sledování televize. Ale jak se naše digitální stopy rozšiřují, roste i chaos, pokud nenastolíme nějaký řád. Dobrou zprávou je, že získat kontrolu nad svým online světem nemusí být tak skličující, jak se zdá. Ukážeme vám, jak na to v klíčových aspektech vašeho online života.

Tradiční americká firma Motorola se v roce 2011 rozdělila na dvě části. Divizi, která má na starost vývoj a výrobu mobilních zařízení (Motorola Mobility) v roce 2014 koupila firma Lenovo. Nyní, po cca 2 letech reorganizace, přichází na český trh značka Moto.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek