Středa , 20. 11. 2024

Nikola

James Reka vytvořil uměleckou edici reproduktorů Ultimate Ears

06. 04. 2016

06. 04. 2016

Společnost Ultimate Ears oznámila novou uměleckou edici mobilního reproduktoru UE BOOM 2 Lost Time Limited Edition s designem od renomovaného australského pouličního výtvarníka jménem James Reka.

Reka se nechává inspirovat pop kulturou, komiksy a ilustracemi a přes deset strávil cizelováním své emblematické estetiky po různých podchodech a železničních tratích vnitřního předměstí Melbourne. Je znám svým čistým a rozpoznatelným stylem, který je fúzí „vysokého“ a „nízkého“ umění, a schopností střídat výrazové prostředky i lokace, přičemž jeho umělecké výtvory lze najít v ulicích Japonska, Paříže, Brooklynu a Berlína, ale též na samostatných výstavách výtvarníků po celém světě nebo ve stálé sbírce australské Národní galerie – a nyní i na vnější podobě reproduktoru UE BOOM 2.

Společnost UE neustále pracuje na novém pojímání možností, jak uživatelé mohou mít produkty v našem oboru přizpůsobené svému stylu. Rodina reproduktorů UE byla od samotného počátku navržena s textilním potahem. Právě textilní potah již umožnil vytvořit více než 50 uměleckých a zákaznických edicí těchto reproduktorů. Díky přizvání výtvarníků, kteří vytvářejí speciální limitované umělecké série, oslavuje společnost UE přirozené souznění mezi hudbou a výtvarným uměním tím, že do světa uvádí produkty, jež jsou jejich propojením.

Speciální limitovaná edice reproduktorů UE BOOM 2 Lost Time se odkazuje na zlomové okamžiky sebereflexe, která mi připomíná, jak ztraceni v čase se můžeme cítit,“ řekl James Reka. „Podobně i hudba může poskytovat únik, který nám umožňuje transcendovat v čase i prostoru, a díky tomu je moje spolupráce se značkou Ultimate Ears přirozeným spojením obojího.“

Očekává se, že omezené množství reproduktorů UE BOOM 2 Lost Time Edition bude k dispozici v Severní Americe, Austrálii a vybraných zemích Evropy průběhu dubna 2016 za doporučenou maloobchodní cenu 5 372 Kč. Podrobnější informace můžete získat na adrese www.ultimateears.com. Chcete-li se dovědět více o Jamesi Rekovi, navštivte laskavě stránky na adrese rekaone.com.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Japonská vláda používá peníze daňových poplatníků na seznamovací aplikaci s názvem Tapple, která spojuje lidi na základě společných koníčků a zájmů. Proč? Země čelí bezprecedentnímu poklesu populace a vláda pravděpodobně chce, aby se lidé množili. „Proč si taky nenajdeš milého milence?“ říká webová stránka Tapple ve volném překladu z japonštiny.
Na sportování jsem příliš líný, uznávám bez mučení. O to víc mě zaskočil šéfredaktor, když mi nabídl k otestování chytrý náramek X-Fitpolo od firmy Niceboy. Byl jsem zvědavý, zda mě monitoring mého těla přinutí se sebou něco dělat.

Nepřehlédněte

Přinášíme unboxing video sluchátek Niceboy HIVE Pins, která již mají noevé logo a také nabízí Bluetooth 5.0 pro zaručený kvalitní přenos zvuku. Krytí IPx4 sluchátkům zaručuje bezpečné používání v dešti a díky třem velikostem nástavců padnou do každého ucha. A hlavní má být nárůst výdrže oproti pědchůdcům při dobrém poměru cena/výkon.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek