Pondělí , 21. 04. 2025

Alexandra

TZ: Nová půjčovna 3D filmů od TopFunu

07. 10. 2011

07. 10. 2011

Společnost Topfun Media a.s. ve spolupráci se společností Samsung Electronics Czech and Slovak s. r. o. dnes spouští distribuci 3D filmů pro službu Topfun exkluzívně v chytrých televizorech Samsung. Oficiálně se tak poprvé otevírá vlastníkům 3D televizí na území České republiky a  Slovenska možnost sledovat 3D filmy s českým dabingem,  aniž by se museli zvednout z pohovky. Uživatel nemusí kupovat BlueRay disky a ani řešit kódované satelitní vysílání.

Tato exkluzívní nabídka však platí pouze pro majitele televizorů značky Samsung. Topfun v následujícím roce uvede ve 3D formátu až 150 nejznámějších filmů velkých studií a nezávislých producentů. 3D podívanou si lze užít prostřednictvím aplikace Samsung Smart TV Topfun. Jako ochutnávku a pozvánku na 3D filmy Topfun představí například  film Beowulf, Méďa Béďa, Polární expres, Drive Angry, Final Destination nebo druhou část posledního dílu Harryho Pottera.                     

Další novinkou pro uživatele Topfun je nasazení prvních filmů v HD rozlišení. Tedy ve formátu 1920×1080 pix. Mezi první snímky bude patřit kolekce filmů z produkce Jana Svěráka. Tmavomodrý svět, Kuky se Vrací, Vratné láhve, Kolja. Tyto filmy v HD formátu budou dostupné na Topfun nejen u zákazníků, kteří jej využívají prostřednictvím webu a IPTV sítí, ale také díky aplikaci Topfun Samsung Smart TV v chytrých televizorech Samsung, které dokáží poskytnout velkou plochu pro dokonalý HD zážitek. První HD filmy se na Topfun objeví již na začátku října.

Samsung a Topfun rovněž oznamují, že pro velký zájem zákazníků o prodloužení akce „Ke každé Smart TV Samsung voucher na 24 filmů z Topfun“bude akce prodloužena do 31.10.2011. Více na www.topfun.tv.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Jak může malá firma zvládnout rychlý růst a zároveň udržet vysokou kvalitu služeb? Pavel, majitel obchodu s designovým nábytkem, našel řešení v nástroji ChatGPT. Tento AI systém mu pomohl automatizovat komunikaci se zákazníky, zefektivnit marketing a úspěšně expandovat na zahraniční trhy. Pavel tak nejen zvládl nápor objednávek, ale také posunul své podnikání na novou úroveň, díky čemuž se mohl soustředit na to, co dělá nejlépe – design nábytku.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek