Pondělí , 13. 01. 2025

Pravoslav

Vyhrazeno fanouškům NBA

14. 11. 2013

14. 11. 2013

Basketbal je v USA velmi populárním sportem, proto nepřekvapí, že jim společnost ADATA připravila pro letošní sezónu malý dárek.

Jde o 16GB flash disky USB 3.0 s teoretickou přenosovou rychlostí až 90 MB/s. Ty dostaly tvar i barvy se jmény týmů NBA a jejich hvězd, jakými jsou Chris Paul z Los Angeles Clippers, Jeremy Lin z Houston Rockets, Kobe Bryant z Los Angeles Lakers, LeBron James z Miami Heat, Derrick Rose z Chicago Bulls a Kevin Durant z Oklahoma City Thunder.

„Flashky“ jsou vyrobeny z kvalitní gumy, aby odolaly nárazům. Mají též vydržet bez újmy ponořené ve vodě v hloubce do 1 m po dobu až 20 minut.

Zdroj: ADATA

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

V brněnském sídle společnosti Zoner se v pondělí 4. 9. 2017 uskutečnila tisková konference, která představila poslední aktualizace ZPS X a byla i oslavou prvního roku prodeje programu formou předplatného. Nejvýznamnější novinky uvádíme v článku.
Vinylové desky (LP) se v posledních letech dokázaly vrátit na výsluní a jejich prodeje rostou. I malé dítě dnes stále ví, jak gramofonová deska vypadá. S audiokazetami či „cédéčky“ to ale, alespoň zatím, na podobný comeback nevypadá. To však nebrání tomu na tyto hudební nosiče alespoň zavzpomínat.
Pro mnoho lidí neexistuje nic horšího, než když musí trávit nekonečné chvíle čekáním až skončí reklamy na YouTube. Když se poprvé objevila možnost předplatného bez reklam, pro řadu lidí to byla spása. Je ale neuvěřitelné, kolik lidé je ochotných platit za to, aby se nemuseli s reklamami trápit. YouTube dosáhl tento měsíc důležitého milníku pro své úrovně placené hudby a videa, když celosvětově překonal hranici 100 milionů odběratelů.

Nepřehlédněte

Testovaný reproduktor míří do vašich domovů spíše než na cesty, venkovní párty či grilovačky, které Češi milují. Výrobce to naznačuje názvem, který nás nenechá na pochybách, že nejde o klasický přenosný reproduktor, který budete denně s sebou nosit na hřiště, byť mobility se zcela vzdát nechce. Výkon 20 W již zavdává na kvalitní zážitek z (mobilní) domácí hudby.

Tradiční americká firma Motorola se v roce 2011 rozdělila na dvě části. Divizi, která má na starost vývoj a výrobu mobilních zařízení (Motorola Mobility) v roce 2014 koupila firma Lenovo. Nyní, po cca 2 letech reorganizace, přichází na český trh značka Moto.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek