Středa , 22. 01. 2025

Běla

Zprávy z Taiwanu – čekejme nástup Chromebooků

05. 02. 2015

05. 02. 2015

Loni se podařilo prodat okolo 5,5 až 6,5 milionů Chromebooků. Většinu zakázek při tom obstaral vzdělávací sektor Severní Ameriky (předpokládáme, že hlavně USA). Letos se jich dle odhadů asijských výrobců prý podaří prodat mnohem více – okolo 12 až 14 milionů kusů.

Společnosti Acer, Samsung Electronics, Hewlett-Packard, Dell, Lenovo, Toshiba a Asustek Computer nabízejí nějaký ten Chromebook. Vedoucími hráči na tomto poli jsou Acer a Samsung.

TIP: První Chromebook s procesorem Intel Core, Microsoft haní Chromebooky – „Win“ jsou lepší

Ve druhé polovině roku pak můžeme očekávat nové levné 14nm Celerony a Pentia, založené na nové architektuře „Braswell“, v nové generaci Chromebooků.

Zdroj: DigiTimes

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Nejsem fandou „špuntových“ sluchátek, raději mám na hlavě něco jako Otík z filmu Vesničko má středisková a podobně jako on bez drátů, HIVE 2 joy mi plně vyhovují. Přesto chápu, že vy můžete mít preference zcela jiné. Na velikosti jednoduše záleží. Pins jsou pravým opakem, subtilní True Wireless řešení zdaleka nesází pouze na velikost, tedy malost…
Je tomu několik let, co jsem si kupoval auto a napadlo mě, jak by mělo být možnostech dnešních technologií jednoduché vlastnit věcičku, která by mi auto lokalizovala a dala vědět, kde se zrovna nachází. Profesionální monitorovací systémy byly nad moje (a obecně hodně předražené) možnosti. A nyní přichází Lamax s touto myšlenkou. Uchopili tento nápad za správný konec? Co vše vlastně za své peníze dostaneme?

Mám foťák a k němu popruh na krk (rameno). Ten popruh se přidělává na pevno běžně přímo do oček na přístroji. Potom na něm často překáží a my se s ním různě potýkáme, abychom jej dali tak, aby nepřekážel. Zkusme s tím něco udělat...

Tradiční americká firma Motorola se v roce 2011 rozdělila na dvě části. Divizi, která má na starost vývoj a výrobu mobilních zařízení (Motorola Mobility) v roce 2014 koupila firma Lenovo. Nyní, po cca 2 letech reorganizace, přichází na český trh značka Moto.

Testovaný reproduktor míří do vašich domovů spíše než na cesty, venkovní párty či grilovačky, které Češi milují. Výrobce to naznačuje názvem, který nás nenechá na pochybách, že nejde o klasický přenosný reproduktor, který budete denně s sebou nosit na hřiště, byť mobility se zcela vzdát nechce. Výkon 20 W již zavdává na kvalitní zážitek z (mobilní) domácí hudby.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek