Pátek , 22. 11. 2024

Cecílie

DIGIlidi sobě aneb uživatelské blogy (pravidla)

13. 06. 2009

13. 06. 2009

Blogy jsou služba, kterou může využívat každý registrovaný čtenář webu DIGIlidi.cz – dále jen bloger. Bloger může publikovat na svém blogu vlastní články s recenzemi, zkušenostmi, návody i s osobními názory. Pro nejlepší články máme připraveny odměny ve výši až 600 korun!

Pravidla blogování

Obsahem blogu se rozumí texty, odkazy, obrázky a případně další součásti blogu přidané blogerem. Za obsah blogu nese bloger plnou odpovědnost. Obsah blogu musí splňovat následující podmínky:

  • obsah článků musí být tematicky blízký oboru webu DIGIlidi.cz (hifi, elektronika, multimedia, film, hudba, internet, počítače)
  • na blogu se nesmí objevit obsah, který porušuje zákony ČR
  • zakázána je publikace vulgárního, erotického či jinak nemorálního či urážejícího obsahu, nebo takového, který podněcuje ke zločinnosti
  • blog nesmí obsahovat odkazy na jiné weby, které porušují dva předchozí body
  • blog není možné zneužívat ke stálé nebo opakované propagaci jiných webů, zejména komerčního charakteru
  • je zakázáno využívat obsah blogů jako prostor pro reklamu
  • obsah blogu nesmí být kopírován na jiné weby nebo naopak kopírován z cizích webů
  • obsah blogu nesmí poškozovat web DIGIlidi.cz a další projekty provozovatele

Máme právo zamezit zveřejnění blogu pokud nesplňuje některou z uvedených podmínek.

Výhody pro blogery

Z obsahu blogů budeme vybírat nejlepší články, které dostanou prostor na titulní straně. Kromě nejlepších článků budeme blogy propagovat i samostatným boxem na titulní straně.

Článek, který bude zveřejněn v hlavním redakčním obsahu webu, bude odměněn autorským honorářem 200 Kč. Odměnu zasíláme na žádost autora na bankovní účet uvedený v žádosti doručené na redakce@digilidi.cz. Částka je vedena jako autorský honorář a bude již zdaněna 15% sazbou. Pokud získá článek vydaný v redakčním obsahu 5 000 unikátních přečtení během 14 dnů od vydání, autor získá 600 korun. Akce autorských honorářů na blozích platí do odvolání a o finálním udělení odměny rozhoduje provozovatel webu.

Blog má tu výhodu, že můžete publikovat v podstatě okamžitě a nezávisle na redakci. Nicméně stále platí i nabídka zveřejnění vašich článků klasickou redakční cestou.

Práva provozovatele blogu

Služba je bezplatná a bez záruky. Bloger založením blogu souhlasí, že nemá nárok na úhrady jakékoliv škody spojené s užíváním této služby. Vyhrazujeme si právo měnit funkce nebo vzhled služby bez předchozího upozornění blogerů.

Tato pravidla jsou závazná pro každého, kdo službu Blogy DIGIlidi.cz využívá.

Jak blogovat

Blogovat mohou jen registrovaní uživatelé. Po bezplatné registraci najdete v levém sloupci box nadepsaný vaším přihlašovacím jménem. V něm se mimo jiné nachází i příkaz pro vložení nového článku do blogu. 

Po zadání výstižného názvu článku je třeba zvoli kategorii, kam váš článek nejblíže spadá. Pomocí jednoduchého editoru můžete napsat svůj text a naformátovat jej. Minimální počet slov článku je stanoven na 50.

Prozatím není možné nahrávat přímo do článku vaše fotografie, ale můžete zobrazovat vaše fotografie uložené na jiných serverech (existují různé služby a online fotoalba, kde lze fotografie zdarma skladovat a odkazovat na ně).  

V případě problémů, dotazů nebo námětů se prosím obraťte na redakci. Služba je ve vývoji a budeme ji postupně zlepšovat. 
 

Provozovatelem služby je společnost Invisible Media, zastoupená redakcí webu. 

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Externí reproduktor jsme v testu dlouho neměli. Námi dnes testovaný kousek navíc prošel snad všechny redakce v republice a na srovnávacích webech je populární. Asi bude dobrý, říkáme si, zkusíme jej tedy i my. Jak si povede ve zkoušce odolnosti? Pojďte se kouknout, asi se budete divit...
V moderním světě, kde první dojem může hrát velkou roli, má tisk kvalitních etiket zásadní význam. Etikety nesou nejen informace, ale i identitu vaší značky. A aby byla tato identita zachycena co nejpřesněji a nejvýrazněji, je potřebná tiskárna štítků, která spojuje technickou preciznost s kreativním potenciálem.

Nepřehlédněte

Tradiční americká firma Motorola se v roce 2011 rozdělila na dvě části. Divizi, která má na starost vývoj a výrobu mobilních zařízení (Motorola Mobility) v roce 2014 koupila firma Lenovo. Nyní, po cca 2 letech reorganizace, přichází na český trh značka Moto.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek