Pondělí , 23. 09. 2024

Berta

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Routerů naleznete na trhu celou řadu (od levných po drahé). Archer C1200 patří k těm dražším, cenu však ospravedlňují jeho schopnosti, které jej řadí do třídy high-endu. Kromě běžných věcí umí vytvořit síťový disk z USB nebo síťovou tiskárnu ze zcela obyčejné a oddělit několik sítí – rychlou 300 Mbit/s a rychlejší 800 Mbit/s. Zde hledejme základ názvu AC1200 – v teoretické přenosové rychlosti 1200 Mbit/s.

Na tento článek mě přivedla reportáž na ČT1 v Reportérech ČT, která informuje o zcela bezprecedentním jednání ze strany MPSV vůči soc. firmě Amerfo, zaměstnávající 80 handicapovaných lidí. Dává jim práci, což je skvělé. Například v historické budově, kterou můžete vidět ve 3D online či se tam ubytovat. Prohlédnout si lze i další brněnské památky...

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek