Středa , 27. 08. 2025

Otakar

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Aktualizováno o fotky dodaného štítu! Nedostatek ochranných pomůcek se stal v boji s nákazou Covidem-19 celosvětovým  problémem. Jejich absence přímo ohrožuje ty, kteří za nás bojují v první linii. Zdravotníci, policisté, hasiči a mnoho dalších, kteří přicházejí do styku s nákazou každý den, nemají dostatek vybavení, které by je dokázalo ochránit. To jsme se rozhodli změnit.
Nejsem fandou „špuntových“ sluchátek, raději mám na hlavě něco jako Otík z filmu Vesničko má středisková a podobně jako on bez drátů, HIVE 2 joy mi plně vyhovují. Přesto chápu, že vy můžete mít preference zcela jiné. Na velikosti jednoduše záleží. Pins jsou pravým opakem, subtilní True Wireless řešení zdaleka nesází pouze na velikost, tedy malost…
Na sportování jsem příliš líný, uznávám bez mučení. O to víc mě zaskočil šéfredaktor, když mi nabídl k otestování chytrý náramek X-Fitpolo od firmy Niceboy. Byl jsem zvědavý, zda mě monitoring mého těla přinutí se sebou něco dělat.
Dobrých levných akčních kamer je jako šafránu, BML cShot1 4K s doporučenou cenou 1 390 Kč vypadá jako jedna z nich. Příbuznost s dražším sourozencem BML cShot3 4K nezapře a to je dobře.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek