Neděle , 24. 11. 2024

Emílie

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Značka Umax do toho, lidově řečeno, šlape poslední dobou s nasazováním nových modelů hodně. Jako jedna z novinek se na náš trh až z Číny dostává 10palcový model, který se vrací ke koncepci přídavné klávesnice pevně spojené s ochranným pouzdrem. Jde tedy opravdu o pravověrný tablet s externí klávesnicí, nikoliv o imitaci notebooku jako takového. Na cesty může jít o praktické řešení – neváží moc, nabijete ho kdekoliv, je vybaven vlastním ochranným pouzdrem. A je levný.
Již číslo v názvu napovídá, že tato kamera se bude v portfoliu Lamaxu řadit na jeho začátek, stává se nejlevnější modelem. Co to v praxi znamená pro zákazníka? Papírově se prakticky shoduje (popisky s piktogramy na produktových stránkách jsou prostě totožné) s dražším modelem Lamax X7.1 Naos, což vypadá lákavě.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek