Středa , 27. 11. 2024

Xenie

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Po testech sluchátek Elite a Blaze, které se ukázaly jako velmi kvalitní produkty od firmy Lamax, jsem se dostal i k „peckám“, a to taktéž bezdrátovým. Jedná se konkrétně o model Tips1, který je v nabídce špuntů od Lamaxu cenově nejdostupnější (790 Kč). Lamax vyrábí další dva modely – Pax1 (990 Kč) a Dots1 (1 690 Kč).
Závody v pokroku v oblasti umělé inteligence jsou v plném proudu. Jednotlivé společnosti dělají vše proto, aby mohli zákazníkům nabídnout lepší možnosti AI. Po dlouhé době je tu něco, v čem mohou technologičtí giganti skutečně soutěžit. Jedna z nejznámějších technologických společností, Huawei, se zaměří na zvýšení výroby svého AI čipu Ascend 910B na úkor výroby svých telefonů Mate 60, alespoň v jednom závodě.
Nejsem fandou „špuntových“ sluchátek, raději mám na hlavě něco jako Otík z filmu Vesničko má středisková a podobně jako on bez drátů, HIVE 2 joy mi plně vyhovují. Přesto chápu, že vy můžete mít preference zcela jiné. Na velikosti jednoduše záleží. Pins jsou pravým opakem, subtilní True Wireless řešení zdaleka nesází pouze na velikost, tedy malost…

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek