Pátek , 22. 08. 2025

Bohuslav

Britské Tesco dává zákazníkům tvář

04. 11. 2013

04. 11. 2013

Nejenom Rusko je zemí neomezených možností. Ani v takové konzervativní zemi, jakou Velká Británie jistě je, se nebojí novot. Tamní Tesco nainstalovalo na svých 450 čerpacích stanic důmyslný systém cílené reklamy. Reklamní obrazovky OptimEyes jednoduše, a bez dovolení zákazníků, naskenuje jejich obličeje a na základě jejich věku a pohlaví je zahltí reklamou. Zákazníci se prý ale nemusí ničeho bát, protože systém data neukládá a nerozpoznává konkrétní osoby, „pouze“ prý na základě rozpoznávání očí zákazníky rozdělí dle pohlaví a odhadovaného stáří do jedné ze tří věkových skupin.

Zdroj: The Grocer

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Na sportování jsem příliš líný, uznávám bez mučení. O to víc mě zaskočil šéfredaktor, když mi nabídl k otestování chytrý náramek X-Fitpolo od firmy Niceboy. Byl jsem zvědavý, zda mě monitoring mého těla přinutí se sebou něco dělat.
Na tento článek mě přivedla reportáž na ČT1 v Reportérech ČT, která informuje o zcela bezprecedentním jednání ze strany MPSV vůči soc. firmě Amerfo, zaměstnávající 80 handicapovaných lidí. Dává jim práci, což je skvělé. Například v historické budově, kterou můžete vidět ve 3D online či se tam ubytovat. Prohlédnout si lze i další brněnské památky...
O bitcoinu a dalších kryptoměnách se dnes mluví skoro všude. Pořád ještě není pozdě se o tuto oblast začít zajímat. Vysvětlíme si, co to kryptoměny jsou a poradíme, jak si koupit bitcoin, litecoin nebo třeba ethereum. A zkusit s námi můžete i vlastní těžbu na svém počítači.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek