Pro mnoho lidí neexistuje nic horšího, než když musí trávit nekonečné chvíle čekáním až skončí reklamy na YouTube. Když se poprvé objevila možnost předplatného bez reklam, pro řadu lidí to byla spása. Je ale neuvěřitelné, kolik lidé je ochotných platit za to, aby se nemuseli s reklamami trápit. YouTube dosáhl tento měsíc důležitého milníku pro své úrovně placené hudby a videa, když celosvětově překonal hranici 100 milionů odběratelů.
Prodeje gramodesek dramaticky rostou, stejně tak přibývá lidí poslouchajících hudbu z gramofonu. Analogově. Je to nostalgie, je to magie, může to být i kvalitní zvuk. Ale má to smysl?
Nejsem fanouškem nakupování elektroniky či sportovního vybavení v supermarketu. Dlouhou dobu jsem byl vyloženým odpůrcem. Když jsem narazil na tuto lampu, která jakoby z oka vypadla námi testovanému Lamaxu, zaujala mě i cenou. Pak jsem ji objevil ve výprodeji za 50 % původní ceny, neodolal a 399 Kč (včetně desátek pro Babiše) vytáhl z peněženky bez okolků.
Původní RAZE byl dobrý a odolný. Dnes se dostáváme k jeho nástupci již ve čtvrté generaci, která zůstává stále odolná dle IP67, s 20 W výkonnější a zároveň s bohatší výbavou v podobě možnosti přehrávání z microSD karty či FM rádia (s vestavěnou anténou).
Phishingové odkazy a malware jsou známou hrozbou pro každého, kdo prohlíží internet. Sofistikované útoky však dokážou zaskočit i ty uživatele, kteří se nejvíce zajímají o bezpečnost. A nic není sofistikovanější než vydávat se za Google na vlastní platformě Google.
Nedávno mi vyvstala potřeba nové USB nabíječky do auta. Pro větší univerzálnost jsem si řekl, že ji zkusím spojit s handsfree sadou. Dvě takové, za poměrně přijatelnou cenu 299 nebo 399 Kč, nabízí na svém webu Lidl. Má to smysl?