Neděle , 24. 11. 2024

Emílie

Prodeje levných projektorů významně rostou

22. 09. 2011

22. 09. 2011

Pacifik Media Associates (PMA) rozděluje trh s projektory výhradně podle svítivosti a označuje je podle typu kupujících a využitelnosti jako na New Era (pod 500 lumenů), Mainstream (500 až 4999 lumenů) a High-End (5000 a více lumenů).

A v nejlevnější kategorii nastal doslova šok, protože meziroční nárůst prodeje ve druhém kvartále poskočil o 195 procent (v počtech kusů). Část tohoto růstu lze sice přičíst na vrub zvýšení dodávek produktů s vloženými pico projektory, jako jsou videokamery, digitální fotoaparáty (DSCs) a mobilní telefony, přesto velká část nárůstu patří i masivnějšímu prodeji širokoúhlých XGA osobních projektorů.

Ve středním segmentu trhu, tedy podle PMA správně v hlavním proudu, prodej klesl o 4 procenta, protože stagnuje prodej projektorů pro podnikové využití a dražších projektorů pro domácí použití.

Přesto prodej high-end modelů předčil celkový trh, jelikož vzrostl meziroční objem prodeje ve druhém kvartále o 26 procent. Mezi nejůspěšnější v high-end kategorii patří D-cinema modely, ale i širokoúhle XGA a UXGA projektory pro velké prostory.

Zdroj: DigiTimes via FLOPS

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

VisionBooků začíná být na trhu podobně jako modelů BMW řady 3, v oněch přídomcích by se jeden pomalu ztratil. Vězte tedy, že 14Wa se objevila vcelku nedávno, s původní 14Wi nemá pranic společného, u Umax nahradil cloudbookem 14Wi-S. Námi testovaný notebook (ano, notebook) má jiný procesor, více RAM a v neposlední řadě místo na pevný disk (zároveň 32 GB eMMC) a RJ45. Mohli bychom říci, že tak tvoří mezičlánek mezi cloubookem a notebookem. Pojďme zjistit čemu se blíží víc?
Vyznávám klasická řešení bez zbytečného pozlátka. Původně jsem chtěl otestovat levná klasická drátová sluchátka HIVE W1, protože, proč zbytečně platit za baterii a další věci, když mi stačí kabel? Chvíli jsem se proto “cukal”, když mi nabídli HIVE XL. Nakonec jsem podlehl moderně a svolil k testu...
Testovaný reproduktor míří do vašich domovů spíše než na cesty, venkovní párty či grilovačky, které Češi milují. Výrobce to naznačuje názvem, který nás nenechá na pochybách, že nejde o klasický přenosný reproduktor, který budete denně s sebou nosit na hřiště, byť mobility se zcela vzdát nechce. Výkon 20 W již zavdává na kvalitní zážitek z (mobilní) domácí hudby.

Nepřehlédněte

Nejsem fanouškem nakupování elektroniky či sportovního vybavení v supermarketu. Dlouhou dobu jsem byl vyloženým odpůrcem. Když jsem narazil na tuto lampu, která jakoby z oka vypadla námi testovanému Lamaxu, zaujala mě i cenou. Pak jsem ji objevil ve výprodeji za 50 % původní ceny, neodolal a 399 Kč (včetně desátek pro Babiše) vytáhl z peněženky bez okolků.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek