Ačkoliv žijeme v digitálním věku, očekávaný odchod papíru do propadliště dějin se stále nekoná. Naopak, masivní rozšíření počítačů a internetu objem papíru v komerční i soukromé sféře paradoxně ještě navýšilo. Mnohé úřady navíc tradiční formy komunikace stále vyžadují a někteří z nás tištěné materiály preferují i z jisté nostalgie a člověku vlastní touhy držet v ruce něco hmotného. Proto jsou tiskárny, skenery, multifunkční a kopírovací zařízení stále součástí našich životů, osobních i pracovních.
Prodeje gramodesek dramaticky rostou, stejně tak přibývá lidí poslouchajících hudbu z gramofonu. Analogově. Je to nostalgie, je to magie, může to být i kvalitní zvuk. Ale má to smysl?
Nabíječky pro USB jsou nedílnou a nepostradatelnou součástí běžného dne. Kdo už někdy nezatoužil po nahrazení těch nevýkonných běžně dodávaných s mobily, lampičkami či kamerkami? Pojďme se kouknout na dvě rozdílná řešení tohoto dilematu.
Jako má Renault svoji Dacii, podobně má Lamax značku BML (sdílí stejného majitele) - tedy produkt, který vždy bude o něco levnější za cenu kompromisů. U akčních kamer to dříve fungovalo, i když BML již dlouho nevyrukovalo s ničím novým. Proč by tomu mělo být jinak u reproduktorů? Říkám si. Rovnou kupuji nový reproduktor BML S6, nechce se mi totiž čekat. A lidi na srovnávači cen jej chválí...