Pondělí , 25. 11. 2024

Kateřina

Diskuze k článku

10 komentářů

  1. Re: Průzkum: televize v roce 2010
    Tak mě by stačilo HDTV v pozemním vysílání všech programů, připojení na net s možností prohlížení archivů všech stanic.
    Dál multimediální funkce, ze zadu TV bych připojil 2xHDD s filmy v mkv.
    3D technologii doma nechci, není to přirozený. Když zatoužím po 3D, tak zajdu do kina.
    A hlavně bych si přál aby NOVA vyhodila z pozemního vysílání zbytečný program NOVA Cinema a nahradila ho NOVA Sportem.

  2. Životnost
    Já bych si přál, aby životnost TV a ostatních zařízení spotřební elektroniky nebyla UMĚLE omezována RoHS direktivou EU a systémem plánované životnosti, kterou používají prakticky všichni výrobci.

    Prohlášení manažera společnosti Panasonic Lukáše Holuba:
    Zaplať pánbůh už nežijeme v době, kdy televizor v domácnosti vydržel deset let. Zvykli jsme si na pravidelné nakupování nových mobilních telefonů nebo počítačů, zvykneme si i na častější kupování televizorů.

    http://cs.wikipedia.org/wiki/C%C3%ADnov%C3%BD_mor
    http://www.rohs.cz/
    http://pandatron.cz/?1101&metodika_navrhu_plosnych_spoju_viii_%96_soucastky_pro_povrchovou_montaz
    http://www.digizone.cz/clanky/nuzky-mezi-zajmy-vyrobcu-a-divaky-se-rozeviraji/
    http://domazlicky.denik.cz/zpravy_region/draha-televize-skonci-ve-smeti-zklamani-ceka-3a55.html

    1. Re: Životnost
      To si Panasonic nedělá ale pěknou reklamu….

      Mě se teda nechce vyhazovat každý 3-5 let za novou značkovou TV cca 25-30tisíc.
      Jestli to bude opravdu takhle špatné s kvalitou, tak to radši přejdu na neznačkové TV za cca 10.000,-

      1. Re: Životnost
        Neznačkovou TV si moc nepomůžeš – veškerá elektronika prodávaná oficiálně na území EU musí být pájená cínem bez příměsi olova. Muselo by jít o šedý dovoz, nákup zboží určeného pro jiný trh např. přes eBay přímo z Asie a podobně.

        Značkoví výrobci používají systém plánované životnosti a pečlivou segmentaci modelů podle ceny, takže dražší alias „vyšší“ model má většinou o něco delší plánovanou životnost a zpravidla lepší vlastnosti. Přesněji levnější „nižší“ model má záměrně zkrácenou životnost a zhoršené vlastnosti než model dražší „vyšší“. Životnost bývá plánována obvykla na 2 až 5 let. Výjimky samozřejmě potvrzují pravidlo, ale bývá to způsobeno většinou chybou v systém plánované životnosti a ne dobrou či špatnou vůlí výrobce.

        „NoName“ výrobci zpravidla systém plánované životnosti nepoužívají, protože by to pro ně byly další náklady, a „nějak to od oka zbastlí“. Užitné vlastnosti se taky odvíjejí od použitých materiálů a technologie, která jim zrovna přišla pod ruku. Nejvíc to samozřejmě závisí od požadavků obchodníka, který si „NoName“ výrobek objednal a jakým způsobem ho hodlá prodávat (nést záruku a podobně). Životnost tedy může být od zlomků sekund po dlouhé roky.

  3. Re: Průzkum: televize v roce 2010
    Mně by stačilo, kdyby současné tv za desítky tisíc uměly alespoň takové elementární záležitosti jako:
    – zobrazit kvalitně SD signál,
    – zobrazit dokonale černou barvu,
    – zobrazit ostře pohyb,
    tj. všechno vlastnosti, které uměla i ta nejlevnější CRT před 20-ti lety.
    Nemluvě o takových „drobnostech“ jako vypalování a phosphor trails u plazem, clouding u LCD atd.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Výběr článků

Uživatelé na Twitteru/X zjistili, že po šesti letech se při výběru emoji pistole nyní zobrazuje obrázek zbraně místo vodní pistole. Existence konkrétních emotikonů závisí spíše na konsorciu Unicode a jeho každoročních rozhodnutích než na konkrétních firmách, jako je Apple, Google nebo Twitter. Každá společnost si vytváří svůj vlastní grafický design a nyní to X prokázala tím, že jde proti průmyslově uznávaným standardům.
Dalším z videí z rozbalování budou multiplatformní sluchátka, která můžete používat s konzolemi PS4, Xbox One, Nintendo Switch, stolním počítačem a také nejnovějšími notebooky i telefony, od polské herní značky Genesis (založené roku 2013). Nabízí tkaninou chráněný audio kabel, zásuvný mikrofon a masivní náušníky, slibující dobrý zvuk...
Jako má Renault svoji Dacii, podobně má Lamax značku BML (sdílí stejného majitele) - tedy produkt, který vždy bude o něco levnější za cenu kompromisů. U akčních kamer to dříve fungovalo, i když BML již dlouho nevyrukovalo s ničím novým. Proč by tomu mělo být jinak u reproduktorů? Říkám si. Rovnou kupuji nový reproduktor BML S6, nechce se mi totiž čekat. A lidi na srovnávači cen jej chválí...

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek