Neděle , 11. 05. 2025

Svatava

ADATA slaví 20. výročí

04. 05. 2021

04. 05. 2021

Společnost ADATA Technology, výrobce vysoce výkonných modulů DRAM, produktů NAND Flash, mobilního příslušenství, herních produktů, elektrických pohonných jednotek a průmyslových řešení, vyhlásila online akci “ADATA 20. výročí – inovujte s námi”. Akce, kterou společnost ADATA pořádá u příležitosti svých dvacátých narozenin, potrvá do 30. července 2021 a hraje se v ní o ceny v hodnotě 50 000 USD.

„Po dvaceti letech je dnes ADATA díky podpoře našich zaměstnanců, partnerů a zákazníků jedním z předních světových dodavatelů pamětí DRAM a pevných disků a my doufáme, že touto zábavnou online akcí jim vyjádříme své uznání,“ řekl Simon Chen, spoluzakladatel a předseda představenstva společnosti ADATA Technology. „Těšíme se na to, co přinesou další dvě desetiletí, kdy budeme pokračovat v inovacích a přinášet lidem na celém světě nejnovější technologie.“

Společnost ADATA srdečně zve zájemce k návštěvě webových stránek akce, kde se podrobně seznámí s inovacemi a průlomovými objevy společnosti ADATA za poslední dvě desetiletí. Návštěvníci pak mohou vyplnit kvíz, zúčastnit se zábavné hry a získat tak šanci vyhrát jednu z mnoha cen, včetně klávesnice XPG Gold, iPhonu 12, fénů a čističek vzduchu Dyson a řady dalších produktů ADATA a XPG. Výherci budou losováni každý měsíc.

Online akce “ADATA 20. výročí – inovujte s námi” je jednou z mnoha aktivit, které ADATA v roce 2021 pořádá na oslavu svých narozenin. Zůstaňte naladěni na další akce k 20. výročí společnosti ADATA.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Nejsem fandou „špuntových“ sluchátek, raději mám na hlavě něco jako Otík z filmu Vesničko má středisková a podobně jako on bez drátů, HIVE 2 joy mi plně vyhovují. Přesto chápu, že vy můžete mít preference zcela jiné. Na velikosti jednoduše záleží. Pins jsou pravým opakem, subtilní True Wireless řešení zdaleka nesází pouze na velikost, tedy malost…
Jak může malá firma zvládnout rychlý růst a zároveň udržet vysokou kvalitu služeb? Pavel, majitel obchodu s designovým nábytkem, našel řešení v nástroji ChatGPT. Tento AI systém mu pomohl automatizovat komunikaci se zákazníky, zefektivnit marketing a úspěšně expandovat na zahraniční trhy. Pavel tak nejen zvládl nápor objednávek, ale také posunul své podnikání na novou úroveň, díky čemuž se mohl soustředit na to, co dělá nejlépe – design nábytku.
Uživatelé na Twitteru/X zjistili, že po šesti letech se při výběru emoji pistole nyní zobrazuje obrázek zbraně místo vodní pistole. Existence konkrétních emotikonů závisí spíše na konsorciu Unicode a jeho každoročních rozhodnutích než na konkrétních firmách, jako je Apple, Google nebo Twitter. Každá společnost si vytváří svůj vlastní grafický design a nyní to X prokázala tím, že jde proti průmyslově uznávaným standardům.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek