Neděle , 19. 01. 2025

Doubravka

James Reka vytvořil uměleckou edici reproduktorů Ultimate Ears

06. 04. 2016

06. 04. 2016

Společnost Ultimate Ears oznámila novou uměleckou edici mobilního reproduktoru UE BOOM 2 Lost Time Limited Edition s designem od renomovaného australského pouličního výtvarníka jménem James Reka.

Reka se nechává inspirovat pop kulturou, komiksy a ilustracemi a přes deset strávil cizelováním své emblematické estetiky po různých podchodech a železničních tratích vnitřního předměstí Melbourne. Je znám svým čistým a rozpoznatelným stylem, který je fúzí „vysokého“ a „nízkého“ umění, a schopností střídat výrazové prostředky i lokace, přičemž jeho umělecké výtvory lze najít v ulicích Japonska, Paříže, Brooklynu a Berlína, ale též na samostatných výstavách výtvarníků po celém světě nebo ve stálé sbírce australské Národní galerie – a nyní i na vnější podobě reproduktoru UE BOOM 2.

Společnost UE neustále pracuje na novém pojímání možností, jak uživatelé mohou mít produkty v našem oboru přizpůsobené svému stylu. Rodina reproduktorů UE byla od samotného počátku navržena s textilním potahem. Právě textilní potah již umožnil vytvořit více než 50 uměleckých a zákaznických edicí těchto reproduktorů. Díky přizvání výtvarníků, kteří vytvářejí speciální limitované umělecké série, oslavuje společnost UE přirozené souznění mezi hudbou a výtvarným uměním tím, že do světa uvádí produkty, jež jsou jejich propojením.

Speciální limitovaná edice reproduktorů UE BOOM 2 Lost Time se odkazuje na zlomové okamžiky sebereflexe, která mi připomíná, jak ztraceni v čase se můžeme cítit,“ řekl James Reka. „Podobně i hudba může poskytovat únik, který nám umožňuje transcendovat v čase i prostoru, a díky tomu je moje spolupráce se značkou Ultimate Ears přirozeným spojením obojího.“

Očekává se, že omezené množství reproduktorů UE BOOM 2 Lost Time Edition bude k dispozici v Severní Americe, Austrálii a vybraných zemích Evropy průběhu dubna 2016 za doporučenou maloobchodní cenu 5 372 Kč. Podrobnější informace můžete získat na adrese www.ultimateears.com. Chcete-li se dovědět více o Jamesi Rekovi, navštivte laskavě stránky na adrese rekaone.com.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Jak může malá firma zvládnout rychlý růst a zároveň udržet vysokou kvalitu služeb? Pavel, majitel obchodu s designovým nábytkem, našel řešení v nástroji ChatGPT. Tento AI systém mu pomohl automatizovat komunikaci se zákazníky, zefektivnit marketing a úspěšně expandovat na zahraniční trhy. Pavel tak nejen zvládl nápor objednávek, ale také posunul své podnikání na novou úroveň, díky čemuž se mohl soustředit na to, co dělá nejlépe – design nábytku.
Uživatelé na Twitteru/X zjistili, že po šesti letech se při výběru emoji pistole nyní zobrazuje obrázek zbraně místo vodní pistole. Existence konkrétních emotikonů závisí spíše na konsorciu Unicode a jeho každoročních rozhodnutích než na konkrétních firmách, jako je Apple, Google nebo Twitter. Každá společnost si vytváří svůj vlastní grafický design a nyní to X prokázala tím, že jde proti průmyslově uznávaným standardům.
Elektronické obchodování umožnilo kupujícím nakupovat z pohodlí domova, ale když nevíte, od koho kupujete, může být online nakupování riskantní. Často však můžete zaznamenat znaky, které odlišují podvodného prodejce od autentického. Pojďme prozkoumat některé z těchto znamení.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek