Úterý , 19. 08. 2025

Ludvík

Mezinárodní den tygrů můžete podpořit i vy

30. 07. 2019

30. 07. 2019

World Wildlife Fund, nezisková organizace zaměřená na záchranu ohrožených druhů zvířat, se spojila s přední světovou komunikační aplikací Viber, aby s její pomocí získala peníze na záchranu divokých tygrů. Pro Mezinárodní den tygrů, který se koná 29. července tak Viber vytvořil speciální balíček samolepek s tygří tématikou, které můžete i vy sdílet s vašimi přáteli.

Kliknutí na samolepku odkazuje na webové stránky WWF, kde se uživatelé mohou dozvědět více o ohrožení tygrů. Samolepky také vedou k chatbotu s relevantní tématikou. Chatbot umožnuje uživatelům získávat týdenní příspěvky o tygrech, průběžně si testovat své znalosti a soutěžit s přáteli. Chatbot rovněž umožňuje darovat peníze na podporu zachování ohrožené populace tygrů.

Rakuten Viber, jedna z předních světových společností v oblasti e-commerce a financí, přidá k penězům, které bude pomocí aplikace získány v průběhu následujících tří měsíců stejnou sumu a to až do výše 10 000 amerických dolarů. Mezinárodní den tygrů byl poprvé vyhlášen v roce 2010 a jeho cílem je zdvojnásobení populace tygrů do roku 2022.

Cílem kampaně WWF na Viberu je zvýšit povědomí o ohrožených tygrech využitím platformy pro zasílání zpráv. Sdílením samolepek s tygří tématikou pomáhají uživatelé aplikace Viber šířit informace o této aktivitě a motivovat ostatní lidi k posílání příspěvků. Využití komunikačních aplikací nabízí neziskovým organizacím další nástroj pro fundraising a oslovit ta mladší uživatele, kteří upřednostňují společnosti, které se prospěšným aktivitám věnují.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Testovaný reproduktor míří do vašich domovů spíše než na cesty, venkovní párty či grilovačky, které Češi milují. Výrobce to naznačuje názvem, který nás nenechá na pochybách, že nejde o klasický přenosný reproduktor, který budete denně s sebou nosit na hřiště, byť mobility se zcela vzdát nechce. Výkon 20 W již zavdává na kvalitní zážitek z (mobilní) domácí hudby.
Japonská vláda používá peníze daňových poplatníků na seznamovací aplikaci s názvem Tapple, která spojuje lidi na základě společných koníčků a zájmů. Proč? Země čelí bezprecedentnímu poklesu populace a vláda pravděpodobně chce, aby se lidé množili. „Proč si taky nenajdeš milého milence?“ říká webová stránka Tapple ve volném překladu z japonštiny.
Elektronické obchodování umožnilo kupujícím nakupovat z pohodlí domova, ale když nevíte, od koho kupujete, může být online nakupování riskantní. Často však můžete zaznamenat znaky, které odlišují podvodného prodejce od autentického. Pojďme prozkoumat některé z těchto znamení.
Jak oznámila firma Dolby Laboratories, budou první evropské stanice s HDTV používat Dolby Digital. Ten bude integrován přímo do set top boxů.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek