Úterý , 04. 03. 2025

Stela

TZ: Lampa projektoru pohasne v tmavých scénách

05. 10. 2011

05. 10. 2011

Společnost BenQ učinila jako první výrobce, který začlenil do systému projekční lampy technologii ImageCare společnosti Philips, další kvalitativní krok vyvinutím své vlastní technologie SmartEco pro zdokonalení DLP z hlediska úspory energie.

SmartEco šetří energii a prodlužuje životnost lampy dynamickým nastavováním výkonu lampy podle promítaného obsahu. Technologie SmartEco spočívá v energeticky účinném způsobu, kterým se systémy lampy přizpůsobují různému nastavení jasu. SmartEco umožňuje projektoru kompenzovat tento proces prostřednictvím interního softwarového řešení, které udržuje ideální spektrum barev a rovněž poskytuje zlepšený kontrastní poměr. Tato revoluční technologie neprodukuje více světla, než je nutné a vždy se automaticky nastavuje do optimálního stavu.

Pokud promítaný obraz obsahuje tmavší prvky, lampa se u těchto scén příslušným způsobem ztlumí, aniž by z pohledu diváka došlo ke ztrátě optického jasu. To přináší uživatelům množství výhod – zejména prodloužení životnosti lampy až o 80 % a snížení spotřeby energie až o 50 %.

Adams Lee, prezident BenQ Europe, říká: „SmartEco je velkou revolucí v technologii projektorů. Je to něco, co se objeví jednou za několik let. Tato inovace přináší našim uživatelům velmi významné výhody, zejména ve vzdělávacím a firemním segmentu. Kromě toho má SmartEco i ekologický rozměr. Činí používání projektoru šetrnějším k životnímu prostředí.“
 

 

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Jak dosáhnout vyšší organické návštěvnosti? Chcete, aby se váš web stal hvězdou vyhledávačů? Nebo vám už lezou na nervy neustálé změny algoritmů Googlu? SEO – optimalizace pro vyhledávače je jako skládačka, a když najdete všechny správné dílky, výsledkem bude web, který si návštěvníci i vyhledávače zamilují. Připravili jsme pro vás jednoduchý návod, jak se stát mistrem v SEO. A nezapomeňte, že dobrá optimalizace není sprint, ale maraton.  
Uživatelé na Twitteru/X zjistili, že po šesti letech se při výběru emoji pistole nyní zobrazuje obrázek zbraně místo vodní pistole. Existence konkrétních emotikonů závisí spíše na konsorciu Unicode a jeho každoročních rozhodnutích než na konkrétních firmách, jako je Apple, Google nebo Twitter. Každá společnost si vytváří svůj vlastní grafický design a nyní to X prokázala tím, že jde proti průmyslově uznávaným standardům.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek