Pátek , 21. 03. 2025

Radek

TZ: UPC DTH představuje službu freeSAT

18. 09. 2011

18. 09. 2011



Praha – Společnost UPC DTH s.à.r.l., zavedený poskytovatel satelitní televize, který působí v Čechách a na Slovensku již 11 let, představuje v obou zemích novou službu freeSAT, která přináší zcela nový přístup k zákazníkům a flexibilní možnosti sledování satelitní televize. Nyní můžete sledovat satelitní televizi bez měsíčních poplatků! Cílem změny názvu a loga je snadnější odlišení produktů UPC DTH od ostatních poskytovatelů satelitní televize a zdůraznění našeho nového a flexibilního produktového řešení.

 

Nový produkt freeSAT přináší zákazníkům více možností a širší nabídku kanálů. Změny se týkají zejména značné úspory v oblasti vstupních nákladů, kdy u některých balíčků zákazník neplatí instalaci zařízení, pronájem set-top boxu a především je mu zdarma poskytnuta přístupová karta. Nově v případě produktu freeSAT karta za ni klienti nemusí platit měsíční poplatky. Jedinými náklady tak zůstávají aktivační poplatek, který je hrazen jednorázově, a roční administrativní poplatek.

 

Nový přístup k poskytování satelitního vysílání vysvětluje Managing Director UPC DTH s.à.r.l., Magnus Ternsjö: „Snažíme se našim klientům vyjít vstříc ve všech oblastech a chceme uspokojit jejich poptávku po produktu se zajímavým domácím a mezinárodním obsahem bez měsíčních poplatků. Také bych rád zdůraznil naši kvalitní péči o zákazníky a atraktivní ceny. Nové logo v sobě snoubí veškeré znaky kvality známé u naší předchozí značky UPC Direct, ale hlavní sdělení je jasné – nyní je možné získat skvělý zážitek ze sledování televize bez měsíčních poplatků, stejně jako další doplňkové služby.”

 

Náklady na freeSAT kartu jsou po dobu prvních 3 let reálně nižší než v případě konkurence. Pokud se zákazník rozhodne změnit svůj produktový balíček, nemusí už kontaktovat obchodního zástupce a není třeba provádět úpravy ve smlouvě. Nyní postačí, když zatelefonuje do zákaznického centra nebo zadá svůj požadavek prostřednictvím webové stránky (www.freesattv.tv). Důležité je také upozornit na to, že ceny vyšších programových balíčků jsou pro držitele freeSAT karty nižší než současné ceny u všech ostatních poskytovatelů satelitního vysílání (údaj podle cen na trhu k 1. září 2011).

 

Služba freeSAT je také unikátní z hlediska programové nabídky (u balíčků freeSAT medium nebo freeSAT plus) – v současné době na českém trhu neexistuje satelitní poskytovatel, který by nabízel širší skladbu programových kanálů. Zákazník rovněž není vázán místem pobytu, služba je přístupná na celém území České republiky a uživatel si tak může vychutnat kvalitu bez kompromisů a v digitální kvalitě zkrátka kdekoliv a kdykoliv.

 

O tom, že produkty a služby UPC Direct mají sloužit k absolutní zábavě bez technických zádrhelů, není pochyb. Pokud však zákazník na nějaké komplikace narazí, může se obrátit na zákaznické centrum buď telefonicky, nebo prostřednictvím webové stránky, a vyřešit tak všechny problémy rychle a spolehlivě. “Disponujeme precizním centrem zákaznické podpory, které bylo nedávno oceněno za vynikající kvalitu služeb v soutěži Contact Center World Awards. Jsme přesvědčeni, že našim klientům poskytujeme prvotřídní zákaznickou podporu a přinášíme do Česka novou úroveň péče o zákazníky, v souladu se strategií UPC DTH,” říká Tunde Hubina, Costumer Care Director.

 

Nová FreeSAT karta jednoduše přináší skvělou zábavu a nabízí spoustu zajímavého televizního obsahu bez měsíčních poplatků s možností výhodných a snadných zlepšení.

 

UPC DTH

Společnost UPC DTH S.à.r.l. je poskytovatel vysoce kvalitních satelitních televizních služeb v Maďarsku, České republice, na Slovensku a v Rumunsku. Sídlí v evropském hlavním městě satelitních služeb Lucemburku. Služba Direct-To-Home (DTH), na maďarském trhu známá pod názvem UPC Direct, má více než 560 000 zákazníků (ke dni 30. června 2011). Společnost UPC DTH S.à.r.l. nabízí svým zákazníkům více programů, včetně programu Travel, lepší obsah a vynikající kvalitu signálu a také pořady v rozlišení high-definition s krystalicky jasným obrazem. Společnost UPC DTH S.à.r.l. je součástí UPC Broadband (UPC), která je evropskou divizí společnosti Liberty Global, Inc., celosvětově vedoucího mezinárodního provozovatele kabelových sítí. UPC poskytuje televizní, širokopásmové internetové a telefonní služby přibližně 18 milionům zákazníků ve 14 evropských zemích.

Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Není to klasická recenze, ale takové dosti drzé srovnání. Vychvalovaných česko-italských Xavian Joy a čínsko-britských Wharfedale Diamond. Rozdíl v ceně je přitom více, než dvojnásobný. A není to odlišnost jediná. Ale co ten hlavní rozdíl? Totiž zvuk?
Plánování společenských událostí, veletrhů nebo prodejních akcí může být náročný úkol. Každý organizátor hledá ten správný prvek, který udělá z události nezapomenutelný zážitek. Přenosné party stany, známé také jako reklamní nebo prodejní stánky, jsou tímto prvkem, který přidává do každé akce nádech jedinečnosti a pohodlí.
Nejsem fanoušek sluchátek v uších, nerad ztrácím kontrolu, přijít o sluch například na ulici vidím jako nechtěnou věc. Jako fanouška nových technologií mě naopak lákalo vyzkoušet sluchátka HIVE pods, přinášející budoucnost do současnosti. Čítají dva špunty s vlastní baterií a příjmem, dokonce nepotřebují kabel ani pro komunikaci mezi sebou.
Znáte cloudové úložiště? To je to magické místo, kde mizí vaše data, aby se znovu objevila kdekoli na světě, kdykoli si vzpomenete. Ale jak bezpečné toto místo je? A může váš cloudový účet někdo vykrást, nebo jsou vaše data chráněná lépe než Fort Knox? A co vlastně znamená end-to-end a zero-knowledge šifrování nebo dvoufaktorová autentizace? Připravte se na informativní jízdu světem cloudové bezpečnosti, kde zjistíte, zda jsou vaše online data skutečně v bezpečí.   
Odolné věci máme rádi, rádi je vždy potrápíme a ještě více nás těší, když přežijí a lze napsat, že výrobce nelže a výrobek je opravdu kvalitní. Podobně tomu bude u testovaného disku HD830, který nás zaujal již asi před rokem na prezentaci společnosti AData. Doba evidentně dozrála a těžký kovový kvádřík dorazil i k nám do redakce…
Testovaný reproduktor míří do vašich domovů spíše než na cesty, venkovní párty či grilovačky, které Češi milují. Výrobce to naznačuje názvem, který nás nenechá na pochybách, že nejde o klasický přenosný reproduktor, který budete denně s sebou nosit na hřiště, byť mobility se zcela vzdát nechce. Výkon 20 W již zavdává na kvalitní zážitek z (mobilní) domácí hudby.

Nepřehlédněte

Nabíječky pro USB jsou nedílnou a nepostradatelnou součástí běžného dne. Kdo už někdy nezatoužil po nahrazení těch nevýkonných běžně dodávaných s mobily, lampičkami či kamerkami? Pojďme se kouknout na dvě rozdílná řešení tohoto dilematu.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek