Středa , 13. 11. 2024

Tibor

Jak může malá firma zvládnout rychlý růst a zároveň udržet vysokou kvalitu služeb? Pavel, majitel obchodu s designovým nábytkem, našel řešení v nástroji ChatGPT. Tento AI systém mu pomohl automatizovat komunikaci se zákazníky, zefektivnit marketing a úspěšně expandovat na zahraniční trhy. Pavel tak nejen zvládl nápor objednávek, ale také posunul své podnikání na novou úroveň, díky čemuž se mohl soustředit na to, co dělá nejlépe – design nábytku.

Diskuze k článku

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejsem fandou „špuntových“ sluchátek, raději mám na hlavě něco jako Otík z filmu Vesničko má středisková a podobně jako on bez drátů, HIVE 2 joy mi plně vyhovují. Přesto chápu, že vy můžete mít preference zcela jiné. Na velikosti jednoduše záleží. Pins jsou pravým opakem, subtilní True Wireless řešení zdaleka nesází pouze na velikost, tedy malost…

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek